نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی سونی مدل C200 (پلمپ باز)

هدفون سونی WI-C200 از جمله هدفون های بی سیمی است که قیمت مناسبی دارد. این هدفون دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل است و شما را در حال حرکت راحت می کند. از نظر ظاهری بسیار متعادل و از نظر باتری (مخصوصاً به عنوان هدفون بی سیم) بسیار خوب هستند. این هدفون سونی نسبتا راحت و قابل استفاده هستند، اما کیفیت ساخت آنها نشان دهنده قیمت پایین آنها است. طراحی پشت گردنی آنها باعث می شود هنگام دویدن یا کار احساس راحتی کنید و اگر هر از چند گاهی از این هدفون استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت که هدفون بی سیم سونی WI-C200 را به یک انتخاب عالی و مناسب تبدیل کنید.

هدفون سونی WI-C200 طراحی ساده و بی سیم دارد. هدفون به کابل نازکی که پشت گردن شما می چرخد ​​وصل می شود. هدفون های مغناطیسی می توانند مدیریت کابل را برای حمل آسان تر فراهم کنند. این هدفون در داخل گوش قرار می گیرد و نسبتاً پایدار است، اما کابل آن بسیار بلند است و تمایل به ایجاد حلقه های بزرگ دارد.

هدفون های سونی چندان بادوام نیستند، هدفون ها و واحدهای کنترل در پلاستیک نازک و ارزان قرار گرفته اند و کابل ها بسیار نازک هستند. هدفون WI-C200 سونی به شما امکان تماس تلفنی/موسیقی و کنترل صدا و همچنین دسترسی به دستیار صوتی را می دهد. به لطف طراحی باریک این هدفون، نسبتا راحت هستند و کابل انعطاف پذیر آن ها، آن ها را به شدت قابل حمل می کند، زیرا می توانید به راحتی آن ها را تا کنید و در جیب خود قرار دهید.

کیفیت صدا و میکروفون هدفون سونی WI-C200

WI-C200 صدای معقول و مناسبی تولید می کند، این هدفون بیس بسیار خوبی دارد. باس عمیق و گسترده آن به این معنی است که می توانند کیفیت صدای عالی را برای موسیقی شما ارائه دهند. این واحد عایق خوبی دارد. مانند اکثر هدست‌های بلوتوث، WI-C200 دارای یک میکروفون میان‌رده داخلی است. میکروفون در هنگام استفاده بازخورد دائمی ارائه می دهد که می تواند در برخی شرایط مفید باشد، اما زمانی که نمی توانید آن را غیرفعال کنید آزاردهنده است.

اگرچه هنگام مکالمه در یک محیط ساکت مانند اتاق کنفرانس خالی یا راهروی ساکت نباید مشکلی با درک صدا داشته باشید، اما در یک محیط شلوغ رسیدن به کیفیت تماس خوب دشوار است و دلیل آن این است که C200 این کار را نمی کند. صدای محیط را حذف کنید بهتر است از میکروفون این هدفون در محیطی ساکت تری استفاده کنید، صدای شما همچنان ساکت است و جزئیات قابل درک نیست.

باتری و کانکتور سونی WI-C200

WI-C200 به عنوان یک هدست بی سیم، عمر باتری بسیار خوبی دارد. این هدفون تقریباً 15 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در تمام طول روز از آنها استفاده کنید. این دستگاه دارای تایمر خاموش شدن خودکار نیست، بنابراین برای جلوگیری از تخلیه باتری، هنگام استفاده از هدفون حتما آن را خاموش کنید.

WI-C200 هدفون های بی سیم استانداردی هستند که فقط از طریق بلوتوث می توانند به دستگاه شما متصل شوند. آنها از جفت شدن چند دستگاه و NFC پشتیبانی نمی کنند، اما برد بی سیم 53 فوت را ارائه می دهند. هدفون‌های بی‌سیم سونی در آزمایش‌ها ۲۱۵ میلی‌ثانیه تأخیر نشان دادند که برای هدفون‌های بلوتوث تقریباً متوسط ​​است.

هدفون WI-C200 عمر باتری 15 ساعت را برای استفاده طولانی ارائه می دهد، از درایورهای 9 میلی متری برای ارائه صدای واضح استفاده می کند و طراحی سبک وزن برای حداکثر راحتی دارد. با استفاده از فناوری بلوتوث و اتصال بی‌سیم، می‌توانید خود را از گره خوردن در کابل‌ها نجات دهید. WI-C200 دارای فناوری بی سیم است، بنابراین می توانید آن را به دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند متصل کنید.

  • استفاده از درایور 9 میلی متری برای گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای خالص
  • طراحی ارگونومیک، راحتی گردن و گوش بسیار خوب با انعطاف پذیری بالا
  • سازگاری مغناطیسی سری برای اتصال آنها به یکدیگر
  • دارای باتری قدرتمند لیتیوم یونی قابل شارژ، 15 ساعت موسیقی و مکالمه، 3 ساعت زمان شارژ
  • پشتیبانی از شارژ یک چهارم، 10 دقیقه شارژ، 60 دقیقه استفاده
  • سازگار با سیری و برنامه Google Voice Assist
  • 3 دکمه برای مدیریت صدا، موسیقی و تماس وجود دارد
  • مجهز به میکروفون برای مکالمه واضح و بدون نویز
  • اتصال: بی سیم، بلوتوث نسخه 4.2، با برد 10 متر
  • سازگار با تمامی گوشی های هوشمند
  • پاسخ فرکانسی 20 تا 20000 هرتز

اگر به دنبال هدفون بی سیم قابل حمل با قیمت مناسب هستید، می توانید سونی WI-C200 را خریداری کنید. این هدفون پاسخ فرکانسی عالی، قیمت مناسب و نسبتاً پایدار را ارائه می دهد و باعث می شود در طول تمرین احساس راحتی کنید. مانند اکثر هدست های بلوتوث، تاخیر وجود دارد، بنابراین استفاده از هدست سونی برای تماشای تلویزیون و بازی توصیه نمی شود. WI-C200 ممکن است برای نیازهای تخصصی تر ایده آل نباشد، اما طراحی جمع و جور و عملکرد کلی آن، آن را به انتخابی ایده آل برای استفاده روزمره معمولی تبدیل کرده است.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی سونی مدل C200 (پلمپ باز)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی سونی مدل C200 (پلمپ باز)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه