عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، معاون توسعه و کار فاضلاب آبفا استان بوشهر صبح امروز دوشنبه گفت: ظرفیت پمپاژ این ایستگاه 5800 متر مکعب در روز است که در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث شده است.

عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

روح الله دوانی افزود: این ایستگاه 15 کیلومتر از شبکه فاضلاب گناو را پوشش می دهد.

وی گفت: مدت زمان اجرای این پروژه 10 ماه است.

امام جمعه گناو در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت مقام شامخ شهدا اظهار داشت: تکمیل شبکه فاضلاب یکی از آرزوهای مردم و نیازهای اصلی شهرستان است که امیدواریم در این راه محقق شود. در اسرع وقت با همکاری مردم و تلاش مسئولین.

حجت الاسلام یک ستون حسینی تصریح کرد: برای اتصال منازل اهالی که هنوز به شبکه فاضلاب وصل نشده اند باید ارتباط فرهنگی لازم در شهر ایجاد شود و مردم در این زمینه کمک و همکاری کنند.

کار مدیریت پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شده است

ایستگاه پمپاژ فاضلاب دی کویه شهید مطهری گناوه پس از تکمیل 2600 خانوار این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.

کار مدیریت پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب گناوه آغاز شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه