نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Quantum Duo

اسپیکر بازی JBL Quantum Duo را معرفی می کنیم

اسپیکر گیمینگ JBL Quantum Duo یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت JBL می باشد که به عنوان اسپیکر گیمینگ روانه بازار شده است. این اسپیکر با فناوری صدای فراگیر در کنار دالبی دیجیتال صدایی با کیفیت تولید می کند. با استفاده از این اسپیکر، وضوح صدای باورنکردنی همراه با بیس ملایم و عمیق را برای شما فراهم می کند. بنابراین، شما می توانید تمام صداهای کوچک، از جمله قدم در بازی را بشنوید. این اسپیکر برگ برنده شما در هنگام بازی است. برای بررسی بیشتر درباره این محصول با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • سیستم نورپردازی بسیار زیبایی دارد
  • قابلیت تنظیم نور در شرایط مختلف
  • صدایی شفاف و با کیفیت دارد
  • Dolby Digital موجود است
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 4.2
  • اتصال کابل از طریق رابط AUX 3.5 میلی متری
  • اتصال کابل از طریق رابط Micro-USB

طراحی

JBL Quantum Duo کیفیت ساخت بالایی دارد. این اسپیکر از پلاستیک فشرده ساخته شده است. بدنه اسپیکر به رنگ مات است و وجود روکش مشکی براق زیبایی خاصی به آن بخشیده است. جلوی بلندگوها دارای طراحی جدید و زیبا است که به صورت مورب طراحی شده است تا با نوارهای RGB در کناره‌های بلندگو مطابقت داشته باشد.

روشنایی

اسپیکر بازی JBL Quantum Duo دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است. این تنظیمات برای زیباتر جلوه دادن اسپیکر شما طراحی شده اند. روشن کردن سیستم روشنایی این واحد نیاز به الگوهای نورپردازی خاصی دارد که JBL از قبل برای شما تعیین کرده است. همچنین می توانید با استفاده از دکمه نور اختصاصی این دستگاه، حالت های مورد نظر خود را مطابق میل خود تنظیم کنید.

تنظیمات نورپردازی

شما می توانید از بین هفت رنگ نورپردازی، طیف رنگ بنفش، آبی، سبز، زرد، نارنجی، صورتی را انتخاب کنید. در مورد جلوه های نورپردازی، سه مورد برای انتخاب وجود دارد. پایدار، موج دار، متحرک، این طیف شیب رنگی را ترکیب می کند که واقعا جالب به نظر می رسد. شما همچنین می توانید آنها را به دلخواه شخصی سازی کنید.

کیفیت صدا

اسپیکر بی سیم JBL Quantum Duo توانایی بازتولید صدای فوق العاده تمیز و شفاف را دارد. استفاده از فناوری دیجیتال دالبی نیز کیفیت صدای این دستگاه را دوچندان می کند. علاوه بر این، استفاده از درایورهای پویا به بهبود کیفیت صدای این محصول کمک می کند. این عوامل باعث متمایزتر شدن این محصول در مقایسه با سایر اسپیکرهای هم رده شده است.

ساختار بلندگو

اسپیکر بلوتوث Quantum Duo می تواند به سیستم های پخش کامپیوتری متصل از طریق USB و بی سیم از طریق بلوتوث متصل شود. این اسپیکر با سیستم عامل های ویندوز و مک و همچنین کنسول های بازی خانگی مانند پلی استیشن و ایکس باکس سازگاری کامل دارد. روش تشخیص بلندگوی اصلی ورودی شارژ است که در پشت یکی از بلندگوها نصب می شود. این اسپیکر را می توان با دکمه ای که روی آن قرار داده شده تنظیم و کنترل کرد.

اتصالات

کابل USB 2 متری امکان اتصال دو بلندگو را به یکدیگر می دهد. این کابل ها در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند. وزن این اسپیکر 2.8 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را در هر مکانی که می خواهید حمل کرد.

رانندگان

هر بلندگو دارای یک ووفر داخلی 2.5 اینچی و یک توییتر 0.75 اینچی است. این اسپیکرها با استفاده از این ماژول های قدرتمند توانایی تولید بیس ملایم و عمیق و همچنین صداهای بسیار تمیز را دارند.

اتصال بی سیم

برای اتصال به این اسپیکر نیز می توانید از بلوتوث استفاده کنید. با توجه به سازگاری این دستگاه با اکثر سیستم عامل ها، می توانید با استفاده از تلفن همراه اندروید و iOS خود به این اسپیکر متصل شوید.

اتصال کابل

اتصال از طریق یک کابل صوتی 3.5 میلی متری (AUX) است. می توانید کابل AUX را به تلفن همراه و اسپیکر خود متصل کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

میکروفون

کسانی که بازی های ویدئویی چند نفره انجام می دهند به میکروفونی نیاز دارند که بتوان با هدست بازی از آن استفاده کرد. این محصول بیشتر برای کسانی که تک نفره بازی می کنند مناسب است.

ورودی ها

ورودی های این اسپیکر را می توان به 2 قسمت تقسیم کرد. ورودی از طریق پورت و از طریق بلوتوث. ورودی های قرار داده شده بر روی این اسپیکر عبارتند از: ورودی صدا 3.5 میلی متری، یک پورت USB Type-C برای اتصال دو بلندگو به یکدیگر و یک پورت Micro-USB برای اتصال به کامپیوتر.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Quantum Duo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Quantum Duo"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه