نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear 2

هدفون حذف نویز Nothing Ear 2 را معرفی می کنیم

تکمیل خلاقیت با نسل جدید هدفون Nothing Ear 2 این شرکت پس از کسب تجربه موفق از عرضه هدفون Ear 1، هم اکنون هدفون Nothing Ear 2 را با طراحی تقریبا مشابه نسل قبل و کاربردی و به روز روانه بازار کرده است. تاریخ توابع تاریخ شرکت Nothing با به کارگیری طراحان خبره از بهترین متریال برای طراحی فنی و زیبایی ساختمان داخلی خود استفاده کرده است تا بیشترین جلوه و زیبایی را در قالب طراحی شفاف خود داشته باشد.

Nothing Ear 2 در یک نگاه

طراحی واضح و خلاقانه و کیفیت بسیار بالا
درایورهای 11.6 میلی متری با کیفیت بالا
بسیار سبک با وزن تنها 4.7 گرم
اتصال از طریق بلوتوث نسخه 5.3
ضد آب با گواهینامه بین المللی IP54
پشتیبانی از کدک های AAC، SBC
دارای حذف نویز فعال هیبریدی است
قابلیت تنظیم کاهش نویز در 3 حالت و حالت خودکار
انجام مکالمه با 6 میکروفون حذف نویز
باتری قدرتمند 36 ساعته با جعبه شارژ
یک برنامه انحصاری Nothing X وجود دارد

Nothing Ear 2 نمادی از طراحی شفاف و خلاقانه است

هدفون Nothing Ear 2 مانند نسل قبل از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. فریم قاب و جوانه ها شفاف و طرح شیشه ای است که مقاومت بیشتری دارند و کمتر در معرض خط و خش قرار می گیرند. Nothing Ear 2 با ابعاد 29×21 میلی‌متر و وزن تنها 4.5 گرم، اکنون کوچک‌تر، سبک‌تر و البته قوی‌تر از قبل است، بنابراین هنگام استفاده از آن احساس بهتری خواهید داشت. هدفون Nothing Ear 2 دارای گواهینامه بین المللی IP55 است تا در برابر تعریق در گوش مقاوم باشد و برای استفاده در ورزش و پیاده روی مناسب باشد. همچنین شرکت Nutting برای این محصول 6 عدد میکروفون حذف نویز قرار داده است تا در حین مکالمه حتی در مکان های شلوغ دچار مشکل نشوید.

بازتولید صدای بی نظیر

با هدفون Nothing Ear 2، استودیوی ضبط همیشه با شماست. هدفون Nothing Ear 2 با درایورهای دینامیک 11.6 میلی متری، محدوده فرکانس وسیع تا 40000 هرتز، به لطف گواهی High-Res Audio و اتصال پایدار بلوتوث نسخه 5.3، تمام جزئیات موسیقی پخش شده را با بهترین کیفیت ممکن برای شما فراهم می کند. در هر کجا که هستید احساس حضور در استودیوی ضبط را داشته باشید. همچنین این هدفون دارای حالت تاخیر کم است تا برای استفاده در بازی مناسب باشد و صدا را بدون تاخیر ارائه دهد.

نکته مهم: توجه داشته باشید که برای دریافت صدا با فناوری صدای با وضوح بالا، دستگاه شما باید از کدک بلوتوث LHDC پشتیبانی کند.

عملکرد کاهش نویز قابل تنظیم

با قابلیت حذف نویز این محصول میزان نویز اطراف شما و نویزهای اضافی محیطی تا حد زیادی کاهش می یابد. Active Noise Reduction in Nothing Ear 2 در 3 حالت قابل استفاده است. می توانید به صورت دستی بین این 3 حالت جابجا شوید یا حالت تطبیقی ​​را انتخاب کنید و اجازه دهید Ear 2 کنترل را در دست بگیرد. حالت تطبیقی ​​بدون حواس‌پرتی، نویز محیط را قبل از اینکه متوجه شوید تشخیص می‌دهد، بنابراین می‌توانید روی محتوایی که پخش می‌کنید تمرکز کنید.

عملکرد صدای شفاف در حالت شفافیت

هدفون Nothing Ear 2 از حالت شفافیت پشتیبانی می کند. می توانید این هدفون را در حالت شفاف قرار دهید و بدون برداشتن نوک های داخل گوش با دیگران صحبت کنید. یا اگر در حال عبور از خیابان هستید، برای جلوگیری از آسیب احتمالی نیازی به برداشتن جوش ها از داخل گوش خود ندارید.

برنامه انحصاری Nothing X

هر چیزی که نیاز دارید در یک مکان جمع آوری شده است. شما می توانید پروفایل صوتی خود را ایجاد کنید. حذف نویز را به حالت های مختلف منتقل کنید یا حالت خودکار آن را فعال کنید. تنظیماتی مانند کنترل های اکولایزر را سفارشی کنید. و کنترلرهای لمسی را مطابق میل خود تنظیم کنید همچنین می توانید با تست Airtip در برنامه Nothing X بهترین مکان را در داخل گوش داشته باشید.

مصرف باتری و عملکرد را افزایش دهید

هدفون Nothing Ear 2 همیشه در کنار شماست. این ایرفون با بهبود ساختار و عملکرد باتری به شما 36 ساعت استفاده برای استفاده روزانه، گوش دادن به موسیقی، تماس و حتی ورزش و بازی می دهد. Nothing Ear 2 را می توانید در 10 دقیقه شارژ کنید و به مدت 8 ساعت از آن استفاده کنید.

فقط در چند دقیقه شارژ کنید

این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می کند. به لطف ویژگی شارژ سریع، استفاده از Nothing Ear 2 را هرگز از دست نخواهید داد. همانطور که گفته شد، تنها پس از 10 دقیقه شارژ در جعبه، از 8 ساعت گوش دادن لذت ببرید. هدفون Nothing Ear 2 قابلیت شارژ بی سیم را دارد. شارژ بی سیم Ear 2 می تواند تا 2.5 وات (استاندارد Qi) را پشتیبانی کند. همچنین می‌توانید شارژ مجدد را با دستگاه‌های سازگاری مانند Nothing Mobile انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear 2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه