پوشش آمریکایی بر تن خودروی چینی!/ عکس

رسا موتور در دور جدید واردات خودرو به ایران، برخی از محصولات شرکت چینی JEC (معروف به GAC) از جمله JEC Empo را ارائه کرد. جدیدترین اخبار خودرویی حاکی از آن است که در اقدامی غافلگیرکننده، این خودروی اسپرت چینی با برند دوج روانه بازار می شود. البته عرضه خودرویی توسط شرکت خودروسازی غیر از سازنده اصلی با نام و نشان جدید یک مشکل رایج است، اما قرار گرفتن نام دوج بر روی این سدان چینی شاید جالب باشد.

پوشش آمریکایی بر تن خودروی چینی!/ عکس

معرفی Gak Empo با برند دوج

دوج، خودروساز آمریکایی که به تولید خودروهای عضلانی رده بالا و سریع شهرت دارد، اخیراً از دوج اتتیو 2025 برای بازار مکزیک رونمایی کرده است. با این حال، نگاهی به خودروی جدید آن نشان می دهد که در واقع نسخه به روز شده Gecko Empo است.

ویژگی ها و مشخصات فنی Dodge Attitude

Dodge Attitude یا Gecko Empo به روز شده در سه تریم با قیمت 21700 تا 25747 دلار عرضه می شود. نسخه میان رده این خودرو دارای اگزوز اسپرت، سنسور باران، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک و چراغ های روز است. در کابین این گونه امکاناتی مانند صفحه نمایش آمپر دیجیتال 7 اینچی، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک عقب و ورود بدون کلید در اختیار راننده قرار گرفته است.

کاور آمریکایی روی ماشین چینی!/ عکس

نسخه اسپرت این محصول دوج برای بازار مکزیک امکاناتی مانند اگزوز تیون شده، رینگ های 18 اینچی، صندلی های چرمی با کنترل تهویه مطبوع، تنظیم برقی 5 جهته صندلی راننده، فرمان دو پره با روکش چرمی، تهویه مطبوع را ارائه می کند. سیستم دو منطقه ای اتوماتیک و سانروف. حتی نمایشگر دیجیتال آمپر آن نیز بزرگتر از مدل پایه در اندازه 10.25 اینچ است.

این مدل همچنین در سیستم های ایمنی و کمک راننده سرآمد است و به سیستم های بیشتری از جمله 9 سیستم کمک سطح 2 و سنسور پارک جلو مجهز شده است. شایان ذکر است که Gage Empo، خودرویی که با نام مدل Dodge Attitude 2025 عرضه خواهد شد، از ترمز اضطراری خودکار، دستیار ترافیک، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و علائم خوان استفاده می کند.

نسخه پرچمدار Dodge Attitude با نام GT با ویژگی هایی مانند بدنه دو رنگ، رینگ های 18 اینچی مشکی و اسپویلر عقب از سایر مدل ها متمایز شده است. گزینه های آن عبارتند از: تنظیم برقی 4 جهته برای صندلی جلو، تنظیم کمری برای صندلی راننده، آینه دید عقب الکتروکرومیک، صفحه شارژ بی سیم گوشی هوشمند و رادار نقطه کور.

تمامی نسخه های این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری در زیر کاپوت خود هستند که می تواند 168 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین انتظار می رود یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت آن را بر عهده بگیرد. به نظر می رسد دقیقاً همان موتور مورد استفاده در Gek Empo وارداتی راسا موتور باشد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش آمریکایی بر تن خودروی چینی!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش آمریکایی بر تن خودروی چینی!/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه