آغاز کوچ پاییزه عشایر پایتخت از ۱۵ شهریور 

آغاز کوچ پاییزه عشایر پایتخت از ۱۵ شهریور 

مدیرکل امور عشایر استان تهران از آغاز کوچ پاییزه عشایر پایتخت از ۲۴ شهریورماه خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت وگو با نارنجی. وی به استقرار جامعه تولیدکنندگان عشایری استان تهران از اواسط خردادماه در مناطق تفریحی (سرسیر) شهرستان های شمیرانات، شموند و فیروزکوه اشاره کرد و گفت: پس از 100 روز زندگی و کار در این مناطق، از 15 این مناطق را از ژوئن ترک کنید. آنها این کار را در ماه سپتامبر انجام می دهند

وی همچنین گفت: مهاجران در مناطق سردسیر سعی کردند با کمترین مشکل مواجه شوند و به اندازه کافی کپسول گاز و آرد خوراکی برای آنها توزیع کردند. همچنین دام های عشایری با همکاری دامپزشکی برای سلامت دام واکسینه شدند.

مدیر امور عشایر استان تهران ادامه داد: سامانه های خورشیدی برای عشایر نیز موجود بود. به عنوان مثال، عشایر دیگر نیازی به استفاده از آتش برای پخت و پز نداشتند و از این سیستم ها استفاده می کردند.

ذبیحی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای کوچ عشایر بدون دغدغه در کوچ پاییزه انجام شده و از معدنچیان خواست در طول روز برای عبور از جاده ها دقت و احتیاط کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز کوچ پاییزه عشایر پایتخت از ۱۵ شهریور " هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز کوچ پاییزه عشایر پایتخت از ۱۵ شهریور "، کلیک کنید.

نوشته های مشابه