نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Boom Box 2

اسپیکر بی سیم قابل حمل JBL Boombox 2 سری بلندگوهای JBL Boombox 2 ساخت شرکت JBL است که به عنوان یک اسپیکر بی سیم قابل حمل عرضه شد. شرکت JBL این محصول را با بهبود مدل قبلی یعنی JBL Boombox 1 تولید کرده است. مدل جدیدتر از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده می کند تا اتصال منابع پخش را برای شما قدرتمندتر کند. همچنین می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در این اسپیکر از طریق بلوتوث پخش کنید و از صدای بلندتری نسبت به مدل JBL Boombox 1 بهره مند شوید.

اتصالات

اسپیکر بلوتوث JBL Boombox 2 دو راه برای اتصال در اختیار کاربران قرار می دهد.

روش اول اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و روش دوم اتصال سیمی از طریق کابل AUX است. اتصال بی سیم این دستگاه از طریق بلوتوث می باشد. به لطف استفاده از آخرین نسخه بلوتوث، یک اتصال قوی خواهد بود که تا فاصله 10 متری در اختیار شما قرار می گیرد.

صدای بلند

بلندگوی بی‌سیم JBL Boombox 2 نسبت به نسل قبلی خود، JBL Boombox 1 قدرتمندتر است. با استفاده از باتری). به همین دلیل هنگام استفاده از مدل JBL Boombox 2 صدای بلندتری خواهید شنید.

باتری و منبع تغذیه

اسپیکر بی سیم JBL Boombox 2 دارای باتری لیتیوم یونی است. این باتری یک باتری قابل شارژ است که با استفاده از آداپتور AC از 0 تا 100 به طور کامل شارژ می شود.

مدت زمان پخش و شارژ

باتری 10000 میلی آمپر ساعتی اسپیکر بی سیم JBL Boombox 2 توسط یک کابل AC که مستقیماً به برق وصل می شود تغذیه می شود. می توانید باتری اسپیکر را در 6.5 ساعت به طور کامل شارژ کنید. با هر بار شارژ کامل این دستگاه می توانید به مدت 24 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید، موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

محفظه ضد آب

هر زمان که صحبت از اسپیکر ضد آب می شود، نام اسپیکر JBL Boombox می درخشد. شرکت JBL با استفاده از بدنه کاملا مقاوم و ضد آب در این اسپیکر آن را کاملا ضد آب کرده است. علاوه بر این، این اسپیکر دارای گواهینامه بین المللی IPX می باشد. گواهینامه های IPX دارای درجه های مختلفی هستند، این دستگاه دارای IPX7 است. IPX7 به شما تضمین می کند که دستگاه الکترونیکی ضد آب است، بنابراین می توانید بدون ترس این اسپیکر را تا عمق 1 متری آب غوطه ور کنید.

پاوربانک قدرتمند

استفاده از باتری لیتیوم یونی 10000 میلی آمپری در این دستگاه علاوه بر زمان پخش طولانی، نکات مثبت دیگری را نیز به همراه دارد؛ به عنوان مثال، قرار دادن پورت USB و استفاده از باتری به عنوان پاور بانک. وقتی تلفن همراه یا دیگر منبع پخش شما تمام شده است، می توانید دستگاه های خود را با استفاده از درگاه USB و خروجی باتری شارژ کنید. از این رو، با استفاده از این اسپیکر، دستگاه های شما هیچ گاه شارژ نمی شوند.

عملکرد Partyboost

Partyboost یک ویژگی است که توسط شرکت JBL تولید شده است. این عملکرد به گونه ای است که می توانید بلندگوهایی را که این عملکرد را دارند به یکدیگر متصل کنید، همزمان صدا را از بلندگوها بشنوید و از پخش آن لذت ببرید. JBL Boombox 2 نیز از این ویژگی استفاده می کند، بنابراین می توانید به راحتی بلندگوهایی را که این ویژگی را دارند به Boombox خود متصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Boom Box 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Boom Box 2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه