نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio 3 پارت نامبر LL/A – تولید 2023

هدفون Beats Studio 3 Wireless یکی از جدیدترین هدفون های Beats با طراحی شیک و زیبا می باشد. میکروفون داخلی این هدفون به شما این امکان را می دهد که در حین دریافت تماس، مکالمه واضحی داشته باشید. همچنین با درایورهای موجود با این قیمت می توانید صدایی با کیفیت، واضح و شفاف بشنوید. این هدست به صورت بی سیم و بی سیم قابل استفاده است. با استفاده از جک 3.5 میلی متری می توانید از این هدفون به صورت بی سیم استفاده کنید. Beats Studio 3 تاشو است و به راحتی در هر مکانی قابل حمل است. برای اطلاعات بیشتر با دیجی کد همراه باشید.

در یک نگاه

  • طراحی شیک و زیبای Studio 3 ساخته شده از پلاستیک محکم
  • با درایورهای این هدفون صدایی واضح، باکیفیت و واضح بشنوید
  • عدم افزایش دمای گوش با استفاده طولانی مدت
  • اتصال بی سیم با بلوتوث نسخه 4.2 و سیمی با جک 3.5 میلی متری AUX
  • دارای تراشه مخصوص اپل W1 است
  • حذف فعال نویز
  • باتری قوی 22 ساعت در حالت ANC روشن و 40 ساعت در حالت ANC خاموش
  • شارژ از طریق رابط Micro-USB
  • با استفاده از دکمه های داخلی گوشی به تماس ها پاسخ دهید و موسیقی را کنترل کنید
  • امکان دسترسی آسان و سریع به دستیار صوتی
  • بسیار سبک با وزن 260 گرم
  • حمل و نقل آسان و ایمن با کیف موجود در جعبه

طراحی زیبا و کاربردی

هدفون Beats Studio 3 Wireless طراحی بسیار زیبایی دارد و تمامی نیازهای کاربران را برآورده می کند. این مدل نیز مانند دیگر هدفون های برند بیتس، لوگوی شناخته شده بیتس را در دو طرف خود به نمایش می گذارد که یکی از جذابیت های این محصول است. این هدفون به صورت Over-Ear طراحی شده است، به این معنا که وقتی آن را روی سر خود قرار می دهید، گوش های شما را به طور کامل می پوشاند. بدنه این محصول بسیار مقاوم است و در برابر آسیب های زیادی محافظت می کند.

فناوری حذف نویز

در ساخت این هدفون حرفه ای از فناوری حذف نویز استفاده شده است. این فناوری نویز و صداهای اضافی و مزاحم محیطی را تشخیص داده و آنها را از صدای اصلی جدا می کند و سپس آن را خنثی می کند تا بتوانید صدای موسیقی را همانطور که هست بشنوید و هیچ نویزی در گوش دادن شما اختلال ایجاد نکند. میکروفون های داخلی و خارجی در این هدفون تعبیه شده است تا صداهای ناخواسته و اضافی را تشخیص دهند.

سازگار با محصولات اپل

این هدفون از تراشه Apple W1 استفاده می کند که به شما امکان می دهد علاوه بر اتصال با دستگاه های اندرویدی، با دستگاه های iOS نیز ارتباط برقرار کرده و به موسیقی خود با بهترین کیفیت گوش دهید. می‌توانید بدون کوچک‌ترین قطع اتصال و با دامنه وسیع‌تر، بین دستگاه‌های با برند اپل جابه‌جا شوید.

اتصال بی سیم از طریق بلوتوث

این هدفون دارای فناوری بلوتوث کلاس 1 است که به شما امکان می دهد تمام دستگاه های هوشمند خود را به صورت بی سیم به این هدفون متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی بدون کابل های دست و پا گیر لذت ببرید. می توانید تا 10 متر از دستگاه متصل فاصله بگیرید و اتصال همچنان وجود خواهد داشت.

اتصال از طریق کابل 3.5 میلی متری

روش دیگر اتصال به این هدفون، اتصال سیمی است که از طریق کابل 3.5 میلی متری انجام می شود. این کابل به همراه هدست در بسته بندی این محصول موجود است و در مواقعی که باتری هدست شارژ نمی شود می توانید از آن استفاده کرده و کابل را متصل کنید. این کابل مخصوص دارای یک کنترل از راه دور و یک میکروفون داخلی برای کنترل عملکرد دستگاه و تماس است.

باتری اکومولاتور

نیروی مورد نیاز این هدفون بی سیم توسط یک باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ تامین می شود که به شما امکان استفاده از این هدفون را به صورت بی سیم می دهد. با هر بار شارژ کامل باتری می توانید تا 40 ساعت از هدفون خود استفاده کنید، اما با روشن کردن نویز کنسلینگ، این زمان به 22 ساعت کاهش می یابد. زمانی که عجله دارید، می توانید با شارژ سریع ۱۰ دقیقه ای باتری هدست به مدت ۳ ساعت از آن استفاده کنید. روی این هدفون یک نشانگر LED وجود دارد که میزان شارژ باتری، اتمام شارژ و اتمام آن را نشان می دهد.

مدیریت عملکرد هدفون

در این هدفون دکمه ای به نام «b» وجود دارد که از طریق آن می توانید عملکردهای هدفون را کنترل کنید. این دکمه به شما امکان می دهد تماس بگیرید و به تماس ها پاسخ دهید، موسیقی پخش کنید یا صدا را کنترل کنید یا دستیار صوتی Siri2 را فعال کنید. دکمه های کنترلی به شما کمک می کند تا عملکردهای دستگاه خود را به راحتی کنترل کنید و نیازی به بیرون آوردن گوشی از جیب یا کیف خود ندارید.

کیف مخصوص حمل

کیف مخصوص حمل برای این محصول حرفه ای در نظر گرفته شده است که بسیار بادوام است و می تواند هدفون شما را از آسیب های زیادی محافظت کند. با استفاده از این کیف مخصوص می توانید هدفون کلاهدار را به راحتی و با امنیت بالا در هر کجا که بخواهید حمل کنید و حتی در سفر با خیال راحت از هدفون خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio 3 پارت نامبر LL/A – تولید 2023" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست بی سیم بیتس مدل Studio 3 پارت نامبر LL/A – تولید 2023"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه