نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7

اسپیکر بی سیم Harman Kardon Onyx Studio نسل 7

یکی از پرطرفدارترین محصولات برند هارمن کاردون اسپیکرهای سری اونیکس می باشد که تولید آن تا به امروز ادامه دارد. اسپیکرهای سری اونیکس به دلیل طراحی زیبا و مجلل همیشه محبوب بوده اند و هم به عنوان سیستم صوتی خانگی و هم به عنوان ستون قابل حمل قابل استفاده هستند. کیفیت ساخت عالی و وضوح صدا از ویژگی های ثابت اسپیکرهای سری Onyx است و به همین دلیل تا به حال طرفداران خود را حفظ کرده است. هر چند سال یک بار سری جدیدی از این محصول تولید می شود و هر بار زیباتر و قدرتمندتر از سری قبلی است. حال شرکت Harman Kardon نسل هفتم این اسپیکر را با برند Onyx Studio 7 طراحی و تولید کرده است تا مانند گذشته در بین اسپیکرهای بی سیم بدرخشد. این محصول با طراحی منحصربفرد و منحصربفردی که با جدیدترین متد روز دنیا طراحی شده است، اما به سبک قدیمی خود وفادار است، به همین دلیل می توان آن را یک محصول لوکس نیز دانست. این سیستم صوتی قابل حمل با دسته آلومینیومی مقاوم خود می تواند در هر محیطی همراه شما باشد. قابلیت اتصال بی سیم و وجود باتری قابل شارژ از مهم ترین ویژگی های این محصول است که آن را در دسته اسپیکرهای قابل حمل قرار می دهد.

هارمن کاردن طرفدارانش را غافلگیر کرد…!!!

مهندسان Harman Kardon در طراحی اسپیکر Onyx Studio 7 بسیار ماهرانه کار کرده اند و این محصول را بسیار شبیه به اسپیکر “Onyx” که اولین نسل از بلندگوهای سری Onyx بود طراحی کرده اند. نسل اول اسپیکر Onyx در بین کاربران هارمن کاردون بسیار محبوب بود، اما هارمن کاردون هرگز این طراحی منحصر به فرد و خارق العاده را در طراحی نسل های بعدی این محصول تکرار نکرد، بنابراین از نظر طرفداران آن همچنان یک شاهکار بی نظیر در هارمن کاردون باقی مانده است. نمونه کارها حالا که سال ها از توقف تولید Onyx I می گذرد و اثری از این محصول در بازار نیست، طراحی نسل هفتم این اسپیکر با همان سبک قدیمی و پرطرفدار ایده ای بحث برانگیز و هوشمندانه است. ظاهرا سامسونگ قصد دارد برند Harman Kardon را که اکنون صاحب امتیاز آن است به دوران هیجان انگیز خود بازگرداند و طرفداران این برند را شگفت زده کند.

در یک نگاه

  • محصولی لوکس با طراحی منحصر به فرد و چشمگیر
  • طراحی جدید به سبک قدیمی، با الهام از نسل اول اونیکس
  • قدرت صدای عالی با بیس عمیق و ضربه گیر
  • بازتولید صدای استریو با تفکیک فرکانس دقیق
  • امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • امکان اتصال کابل از طریق کابل AUX
  • قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه به اسپیکر بلوتوث
  • قابلیت اتصال دو بلندگوی Onyx Studio 7 به یکدیگر
  • امکان استفاده از اسپیکر در دو حالت برقی و باتری
  • باتری داخلی قابل شارژ با 8 ساعت کار مداوم

اتصال بی سیم از طریق بلوتوث

این اسپیکر بی سیم دارای فناوری بلوتوث نسخه 4.2 است. شما می توانید به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی قابل حمل متصل شوید و موسیقی مورد علاقه خود را از راه دور پخش کنید. هنگامی که شما و یکی از دوستانتان به نوبت آهنگ ها را از طریق پخش کننده پخش می کنید، می توانید همزمان به بلوتوث این بلندگو متصل شوید و موسیقی را از لیست پخش خود انتخاب کرده و گوش دهید. بنابراین وقتی یکی از شما موسیقی پخش می کند، دیگر نیازی به قطع ارتباط نیست.

اتصال سیمی از طریق کابل AUX

در پشت این اسپیکر قسمتی برای پورت های دستگاه تعبیه شده است که در میان آن ها یک ورودی صوتی آنالوگ به نام ورودی 3.5 میلی متری یا ورودی AUX وجود دارد. این ورودی 3.5 میلی متری به شما این امکان را می دهد که به راحتی دستگاه های خود را به بلندگو متصل کنید و بدون نیاز به فرآیند خاصی از طریق کابل AUX به موسیقی با کیفیت بهتر گوش دهید. به طور کلی از نظر کیفیت صدا، اتصالات سیمی سیگنال های صوتی را کمی بهتر از اتصالات بی سیم انتقال می دهند و این قانون برای اکثر اتصالات صدق می کند.

کیفیت صدای بی نظیر با وضوح عالی

اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 7 یکی از بهترین سیستم های صوتی قابل حمل در جهان است و کیفیت صدای بی نظیری دارد. در طراحی این مدل از ووفر 4.7 اینچی، دو توییتر 1 اینچی و رادیاتور باس پسیو استفاده شده است که در کنار هم صدایی قدرتمند و شفاف تولید می کنند. توان خروجی این اسپیکر 50 وات RMS است که در حالت برقی قدرت بیشتری دارد. درایورهای طراحی شده این سیستم صوتی باعث می شود آهنگ های ریتمیک را با ضربات و بیس عمیق بشنوید و هیجان بیشتری را تجربه کنید. وجود دو توییتر به شما این امکان را می دهد که صدای موسیقی را به صورت استریو و دو کاناله بشنوید، همچنین جداسازی فرکانس های بالا با دقت انجام شده و صدای بسیار باکیفیتی تولید می شود. با این حال صدای عالی یکی از مشخصه های معمول سیستم های صوتی برند هارمن کاردون است و چیزی جز حداکثر کیفیت از محصولات این برند انتظار نمی رود.

امکان جفت کردن دو بلندگو با هم

اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 7 دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است که استفاده از آن را در موقعیت های مختلف آسان می کند. یکی از ویژگی های این اسپیکر حرفه ای قابلیت اتصال دو ماژول Onyx Studio 7 به یکدیگر است که در نسل های قبلی اسپیکرهای Onyx Studio نیز وجود دارد.

اگر دو تا از این بلندگوها دارید یا یکی از دوستانتان یکی از این بلندگوها را دارد، می‌توانید بلندگوهایتان را با هم جفت کنید و از یک دستگاه موسیقی پخش کنید و از هر دو بلندگو موسیقی بشنوید. اگر محیط بزرگتری دارید، می توانید با تهیه دو عدد از این اسپیکرها و استفاده از این قابلیت، صدای موسیقی را افزایش دهید.

تامین انرژی به دو صورت برق و باتری

یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین ویژگی های این سیستم صوتی، امکان استفاده از آن در دو حالت برق و باتری است. می توانید باتری اسپیکر خود را شارژ کرده و بدون نیاز به پریز برق از آن استفاده کنید. هنگامی که باتری اسپیکر تمام شد، جای نگرانی نیست، اگر در محیطی هستید که به پریز برق دسترسی دارید، می توانید به سادگی از اسپیکر خود از طریق آداپتور برق استفاده کنید. با اتصال به آداپتور برق، باتری اسپیکر ظرف چند ساعت شارژ و به طور کامل شارژ می شود. حال اگر می خواهید اسپیکر خود را به بیرون از خانه ببرید و در محیطی که پریز برق وجود ندارد از آن استفاده کنید، Onyx Studio 7 این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد.

باتری قابل شارژ با 8 ساعت کارکرد

مهمترین ویژگی اسپیکرهای قابل حمل قابلیت جابجایی و استفاده در فضای باز است که نیاز به باتری مناسب دارد. اسپیکر Onyx Studio 7 دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یون پلیمر است. قدرت این باتری 11.70 وات ساعت و ظرفیت آن 3250 میلی آمپر ساعت است. باتری بلندگوی Onyx Studio هفت می تواند تا 8 ساعت قدرت پخش موسیقی را با هر دوره شارژ کامل ارائه دهد. شما می توانید به مدت 8 ساعت در خارج از خانه بدون نیاز به پریز برق از گوش دادن مداوم به موسیقی لذت ببرید. شارژ کامل باتری این اسپیکر 5 ساعت زمان می برد و جریان الکتریکی با ولتاژ 3.6 ولت وارد باتری می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه