آمار زوار غیرعراقی اربعین اعلام شد

آمار زوار غیرعراقی اربعین اعلام شد

به گزارش نارنجی، امروز یکشنبه کمیته عالی زیارت اربعین عراق تعداد کل زائران اربعین حسینی غیر عراقی که تاکنون وارد این کشور شده اند را اعلام کرد.

نارنجی در خبری نوشت: مقداد میری در نشست خبری اعلام کرد تعداد زائران غیرعراقی که برای اربعین حسینی به این کشور سفر کرده اند به بیش از 2 میلیون و 200 هزار زائر رسیده است.

این مقام عراقی تعداد زائران غیرعراقی خروجی از عراق را به بیش از 679 هزار زائر رساند.

میری تاکید کرد: تاکنون هیچ حادثه امنیتی ثبت نشده است و امنیت خوبی در عراق برای مراسم حج اربعین اباعبدالله الحسین (ع) برقرار است.

توضیح داد: ویژگی خاص حج امسال عدم وقوع حوادث رانندگی است. تنها در روز گذشته ۲۸ هزار مورد جریمه رانندگی برای رانندگان مقصر ثبت شد.

این مقام عراقی تصریح کرد: در مجموع از 19 مردادماه تا امروز 39 حادثه رانندگی رخ داد که بر اثر آن 9 نفر جان باختند و 23 نفر مجروح شدند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار زوار غیرعراقی اربعین اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار زوار غیرعراقی اربعین اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه