نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 760 NC

هدفون و ایرفون بی سیم JBL Tune 760 را معرفی می کنیم

با این هدفون صدای اطراف خود را تنظیم کنید. 75 سال است که JBL صدایی دقیق و چشمگیر را در سالن های بزرگ در سراسر جهان ایجاد می کند. این هدفون همان صدای JBL را بازتولید می کند و صدای باس عمیق و قدرتمندی را منتشر می کند. از بی سیم به مدت 35 ساعت با حذف نویز روشن استفاده کنید و برای سرگرمی طولانی مدت یا 50 ساعت با حذف نویز خاموش گوش دهید. شارژ سریع باتری در 2 ساعت. هیچ چیز مهم نیست جز موسیقی شما JBL Tune 760NC فوق العاده راحت، قدرتمند است و به این وعده عمل می کند. حذف فعال نویز از حواس‌پرتی‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید تا 35 ساعت روی چیزهای مهم تمرکز کنید. کافی نیست فقط با 5 دقیقه شارژ، 2 ساعت شارژ سریع اضافی دریافت کنید. سبک وزن و تاشو، مناسب برای هر ماجراجویی، Tune 760NC می تواند به دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان متصل شود، بنابراین هنگام تماشای فیلم در رایانه همراه خود هرگز تماسی را از دست ندهید. JBL Tune 760NC فوراً با یک لمس به دستگاه اندرویدی شما متصل می شود و به شما امکان می دهد تماس ها و دستیار صوتی دستگاه خود را کنترل کنید. برای سرگرمی بی نهایت کافی است JBL Tune 760NC را با کابل جداشدنی همراه وصل کنید. رنگی را انتخاب کنید که با روحیه شما سازگار باشد و از آن لذت ببرید.

در یک نگاه

  • قابلیت حذف نویز فعال دارد
  • باتری 35 ساعته فوق العاده قوی با ANC روشن
  • 50 ساعت عمر باتری با ANC خاموش
  • پشتیبانی از دستیار گوگل و آمازون الکسا
  • پشتیبانی از جفت شدن سریع
  • اتصال چند نقطه ای با استفاده از اتصال بلوتوث نسخه 5.0
  • طراحی سبک، تاشو و جمع و جور برای حمل آسان
  • اندازه درایور 40 میلی متر با حساسیت 103 دسی بل و امپدانس 32 اهم
  • محدوده پاسخ فرکانس دینامیکی بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز

طراحی مناسب

هدفون JBL Tune 760NC با طراحی تمیز ارائه شده است. جنس بدنه آن‌ها پلاستیک فشرده و فلز است و روکش چرم مصنوعی روی سر و گوش‌بند را می‌پوشاند. شما می توانید این محصول زیبا را در سه رنگ سفید، مشکی و آبی تهیه کنید.

JBL Tune 760NC بسیار راحت است. با وزن 220 گرم طراحی شده اند که نسبت به هدفون های دیگر سبک بوده و باعث خستگی و تعریق در گوش نمی شود. در عین حال، روکش نرم و مخملی هدفون باعث می شود در جلسات شنیداری طولانی احساس راحتی کنید.

لازم به ذکر است که اگرچه این هدفون Tune 760NC طراحی حجیمی دارد، اما می توان آن ها را به صورت صاف تا کرد و هدفون ها را به هم چسباند. بنابراین، حمل و نقل آنها آسان تر می شود.

کنترل کننده های برنامه

JBL Tune 760NC دارای مجموعه ای مناسب و موثر از کنترلرها می باشد. دکمه‌هایی روی کاپ سمت راست وجود دارد که به شما کمک می‌کند صدا را تنظیم کنید، ANC را روشن و خاموش کنید و هدفون را روشن و خاموش کنید.

برای رفتن به آهنگ بعدی می توانید دکمه افزایش صدا را فشار داده و نگه دارید و برای بازگشت به آهنگ قبلی باید دکمه کاهش صدا را نگه دارید. دکمه وسط به شما امکان می دهد صدا را پخش یا مکث کنید و به تماس ها پاسخ دهید یا پایان دهید. همچنین می توانید آن را برای رد تماس یا فعال کردن دستیار صوتی نگه دارید. در همین حال، دو بار فشار دادن دکمه پاور به شما امکان می دهد تا به حالت جفت شدن برای دستگاه دوم وارد شوید.

به طور کلی، دکمه ها کلیک مناسبی دارند و بسیار کاربردی هستند. هنگامی که هدست روشن است یا به دستگاه متصل است، صدای زنگ هشدار به گوش می رسد. همچنین آلارم طوری طراحی شده است که نشان دهد چه زمانی به حداکثر میزان صدا رسیده است.

کیفیت ساخت

JBL Tune 760NC کیفیت ساخت مناسبی دارد. بدنه آنها از پلاستیک محکم ساخته شده است که می تواند دوام خوبی برای آن فراهم کند. همچنین یک روکش چرم مصنوعی بر روی هدبند و گوشواره تعبیه شده است که ضمن ایجاد زیبایی قابل قبولی برای این هدفون JBL باعث دوام بیشتر آن ها می شود. همچنین لولاها و اتصالات موجود در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فشار زیادی به سر وارد نمی کند.

توجه داشته باشید که Tune 760NC دارای رتبه IP نیست و باید مراقب استفاده از آن در محیط های مرطوب بود. از طرفی طراحی بسیار ثابتی دارند و به خوبی روی سر می نشینند. اما باید اضافه کرد که ممکن است برای تمرینات ورزشی شدید ایده آل نباشند.

کیفیت صدا

JBL Tune 760NC به لطف درایور 40 میلی متری خود، صدای بیس مناسب و عمیقی دارد که در فرکانس های بالا به موسیقی شما قدرت می بخشد. با این حال، بقیه صحنه های صوتی خنثی است، بنابراین آواز و سازهای اصلی به وضوح شنیده می شوند. در نتیجه آنها را برای گوش دادن به انواع محتوای صوتی، موسیقی و پادکست مناسب می کند.

از طرفی این هدفون پاسخ فرکانسی قابل قبولی از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز دارد و از صحت صدای بالایی برخوردار است. باس کم تاکید شده است و پانچ بیس اضافی به میکس های شما اضافه می کند. میدرنج همچنین دارای محدوده متعادل و خنثی است، بنابراین آوازها و سازهای اصلی به وضوح، دقیق و با جزئیات بازتولید می شوند.

حذف فعال نویز

JBL Tune 760NC دارای ویژگی های حذف نویز عالی است. آنها دارای عملکرد ANC هستند که می تواند نویز محیط را به طور کامل حذف کند. ویژگی حذف نویز فعال در این هدفون به اندازه هدفون های رده بالای JBL و برندهای پیشرو در این صنعت محبوب با کیفیت عمل می کند. شما می توانید بدون توجه به سر و صدای اطراف به پادکست ها و موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

میکروفون

باید توجه داشته باشیم که کیفیت ضبط از میکروفون راضی کننده است. صدای شما طبیعی و خنثی و با کیفیت بسیار بالا به نظر می رسد. همانطور که گفته شد، هر کسی که در آن طرف خط باشد، صدای شما را به خوبی درک خواهد کرد. همچنین میکروفون Tune 760NC قابلیت کاهش نویز را دارد. در محیط های شلوغ، مانند مترو و ایستگاه های قطار، صدای شما را می توان از نویز پس زمینه جدا کرد.

عمر باتری

JBL Tune 760NC دوام و عمر باتری خوبی دارد. با روشن بودن ANC، با یک بار شارژ بیش از 35 ساعت دوام می‌آورند و با ANC خاموش می‌توانند تا 50 ساعت دوام بیاورند. به علاوه، می‌توانید هدفون را تنها در پنج دقیقه شارژ کنید تا دو ساعت عمر باتری داشته باشید. اگرچه ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی برای نجات جان ندارد، اما باتری آن می تواند به خوبی از پس تمامی فعالیت های شما برآید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 760 NC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 760 NC"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه