پیروزی فولاد مقابل نساجی

پیروزی فولاد مقابل نساجی
نارنجی:

امروز جمعه 26 گلاویج تیم های فوتبال نساجی و فولاد در چارچوب هفته اول لیگ در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با قضاوت سواد و وفیشه بدون گل به پایان رسید. نیمه اول

ترکیب نساجی: لوان پولی، محید محمدزاده، امیر محمد هوشمند، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، سعید اخایی، مهرداد رضایی، محمد قید رحمتی، حسین زمهران، منصور باقری (32 کارت زرد) و حامد پاکدل.

ترکیب کلاس: اتکیر یوسف اف، مجتبی نکاریان (86- حمید بوحمدان)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد عباسی (73- ساسان انصاری)، امیر مسعود سرآبادانی (86- شاهین توکلی)، وحید حیدریه، محمد عسکری (73- سینا مریدی). ) ). ، احسان پهلوان (کارت زرد 40) (73- امین قاسمی نژاد)، محمد جواد محمدی و محمدرضا سلیمانی.

این بازی در نیمه اول توسط بازیکنان دو تیم با حملات نیمه و نیمه انجام شد و توپی از خط دروازه عبور نکرد. در دقیقه 5 بازی درگیری شدید در میانه زمین نارضایتی بازیکنان نساجی را به همراه داشت و آنها معتقد بودند که داور باید یک پنالتی را علیه بازیکن فولاد اعلام کند.

حامد پاکدل دروازه بان جدید تیم نساجی در نیمه اول دو موقعیت خوب داشت اما نتوانست از فرصت ها استفاده کند. در نهایت این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اواسط بازی هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که توانستند میزبان خود را شکست دهند.

در دقیقه 69 محمدرضا سلیمانی توانست گل پیروزی فولاد را به ثمر برساند و گل پیروزی را به ثمر رساند و در گوشه مقابل گل را به ثمر رساند تا اولین پیروزی فصل فولاد خوزستان در یک بازی خارج از خانه رقم بخورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی فولاد مقابل نساجی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی فولاد مقابل نساجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه