نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Xtreme 3 را معرفی می کنیم

ستون پرتابل Xtreme 3 سومین نسل از بلندگوهای Xtreme شرکت JBL است که دارای ویژگی های بسیاری است. اسپیکر Extreme 3 طراحی بسیار زیبا و متمایز دارد و به طرز جذابی لوگوی JBL حک شده است. این اسپیکر دارای صدای قدرتمند و شفافی است که توسط دو تویتر ارتقا یافته و دو ووفر تولید می شود، دو رادیاتور باس JBL بیس عمیقی را به صدا اضافه می کند. می توانید به صورت بی سیم از طریق بلوتوث و یا به صورت بی سیم از طریق کابل AUX به این اسپیکر متصل شوید. بدنه این اسپیکر کاملا ضد آب و دارای گواهینامه بین المللی IP67 بوده و در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار بسیار مقاوم است. این اسپیکر قابل حمل دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که می تواند تا 15 ساعت اسپیکر را تغذیه کند. پاوربانک داخلی آن از طریق پورت USB دستگاه های شما را شارژ می کند، این ویژگی در مسافرت یا گردش بسیار مفید است. فناوری انحصاری JBL PartyBoost امکان اتصال بیش از 100 بلندگو با این فناوری را برای افزایش قدرت موسیقی فراهم می کند.

  • ویژگی های جدید و به روز در سری جدید
  • طراحی زیبا و جذاب با لوگوی دیدنی JBL
  • پخش صدای قدرتمند با وضوح عالی و کیفیت بالا
  • 4 درایور پیشرفته با رادیاتور باس JBL
  • امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • اتصال آسان از طریق کابل AUX
  • دارای پاوربانک داخلی برای شارژ دستگاه های دیگر
  • قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه به بلوتوث
  • بدنه ضد آب با گواهینامه بین المللی IP67
  • فناوری JBL PartyBoost برای اتصال چند بلندگو به یکدیگر
  • صدها بلندگو با فناوری PartyBoost را به یکدیگر متصل کنید
  • باتری داخلی قابل شارژ با 15 ساعت کارکرد
  • دارای آداپتور برق با اتصال USB-C
  • دارای بند مخصوص برای حمل آسان

طراحی زیبا و متفاوت در سری جدید

اسپیکر پرتابل JBL Xtreme 3 نسل سوم اسپیکرهای سری Xtreme می باشد و تفاوت هایی در طراحی این مدل وجود دارد که این محصول را زیباتر کرده است. اولین چیزی که به ذهن خطور می کند لوگوی برند JBL است که به شکلی متفاوت از همیشه بر روی بدنه این اسپیکر حک شده است. از دیگر تغییرات محسوس این مدل می توان به ضربه گیرهای ژله ای که در دو طرف اسپیکر نمایان است اشاره کرد که به خوبی در این قسمت ادغام شده اند تا علاوه بر زیبایی، مقاومت اسپیکر را در برابر ضربه ها نیز تحت تاثیر قرار دهد. . تغییرات جزئی اما حرفه ای زیادی در این مدل به چشم می خورد که از جمله می توان به پایه های اسپیکرها اشاره کرد که به شکل جدیدی در آمده اند که همگی در کنار هم جلوه جدیدی به این محصول می دهند.

روش های مختلف و پرکاربرد اتصال

برای اتصال به این سیستم صوتی قابل حمل، روش های اتصال مختلفی در نظر گرفته شده است که هر کدام در شرایط متفاوتی استفاده می شوند. در ساخت این محصول از بلوتوث نسخه 5 استفاده شده است که به شما امکان می دهد به صورت بی سیم به این اسپیکر متصل شده و دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید. علاوه بر این، یک ورودی صوتی 3.5 میلی متری نیز روی این اسپیکر وجود دارد، همچنین می توانید دستگاه های خود را از طریق کابل AUX به Extreme 3 متصل کنید.

صدای قوی، شفاف و با کیفیت

یکی از ویژگی‌های ثابت اسپیکرهای سری Extreme خروجی صدای بالای آن‌ها است و کاربرانی که بلندگوهای قابل حمل با صدای بلند را دوست دارند از طرفداران این محصول هستند. طراحی Extreme 3 از چهار درایور پیشرفته شامل دو ووفر و دو توییتر استفاده می‌کند و دو رادیاتور باس JBL بیس عمیقی را به صدا اضافه می‌کنند. در مجموع این درایورهای حرفه ای صدایی معادل 100 وات RMS تولید می کنند که علاوه بر بیس ضربان دار وضوح بالایی دارد و تمامی فرکانس های صدا با تفکیک دقیق به گوش شما می رسد.

محفظه ضد آب و ضد گرد و غبار

برند JBL بلندگوهای قابل حمل خود را طوری طراحی می کند که بتوانید در هر شرایطی از آنها استفاده کنید. اسپیکر Xtreme 3 نیز به همین سبک طراحی شده و همراه همیشگی شما در سفر خواهد بود. بدنه این محصول ضد آب و گرد و غبار با گواهینامه بین المللی IP67 بوده و در برابر نفوذ مایع و گل بسیار مقاوم است. شما می توانید از این محصول در هر مکانی مانند ساحل، کنار استخر و حتی حمام استفاده کنید زیرا گرما و رطوبت به این دستگاه آسیبی نمی رساند.

قابلیت اتصال چند بلندگو به یکدیگر

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی و جذاب این اسپیکر قابلیت اتصال چند اسپیکر به یکدیگر است. اگر چند بلندگوی Xtreme 3 دارید، می‌توانید از فناوری JBL PartyBoost برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده کنید و موسیقی شما از همه بلندگوها پخش می‌شود. همچنین می توانید اسپیکر خود را به سایر بلندگوهای JBL که دارای فناوری JBL PartyBoost هستند متصل کرده و صدا را تقویت کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید بیش از 100 بلندگو را با فناوری JBL PartyBoost همگام کنید و هیجان بیشتری را به مهمانی خود بیافزایید.

بند مخصوص برای حمل آسان

حمل سیستم صوتی تور در حین سفر یک تمرین دشوار است و می تواند به یک نگرانی بزرگ تبدیل شود. طراحان JBL راه حلی برای حل این مشکل اندیشیده اند تا بتوانید به راحتی اسپیکر خود را با خود حمل کنید. برای اسپیکر Xtreme 3 بند مخصوص حمل در نظر گرفته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و از طریق آن می توانید به راحتی ستون را با خود حمل کنید. یک سگک بادوام روی این بند مخصوص طراحی شده است که می توانید از آن برای باز کردن درب بطری های نوشیدنی استفاده کنید، این ویژگی در سفر بسیار کاربردی خواهد بود.

باتری باطری و پاوربانک داخلی

نیروی لازم این اسپیکر توسط یک باتری قابل شارژ داخلی از پلیمر لیتیوم یون تامین می شود که با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 15 ساعت موسیقی پخش کند. برای شارژ باتری این محصول درگاه USB-C در نظر گرفته شده است که این کار را با کیفیت بهتری انجام می دهد. در کنار آن یک پورت USB دیگر وجود دارد که نقش پاوربانک را ایفا می کند. شما می توانید از این پورت برای شارژ باتری دستگاه های دیگر خود مانند موبایل استفاده کنید و از باتری اسپیکر خود به عنوان پاور بانک استفاده کنید.

یک برنامه انحصاری JBL Music

اپلیکیشن ویژه ای به نام JBL Music برای این محصول ساخته شده است که می توانید از آن برای کنترل بهتر اسپیکر استفاده کنید. با این اپلیکیشن می توانید تنظیماتی مانند کنترل اکولایزر صدا، ایجاد لیست پخش دلخواه و سایر تنظیمات کاربردی را انجام دهید. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند تا از طریق آن چارچوب نرم افزاری اسپیکر را به روز کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه