عبور ۴۰۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه / هر زائر از مرز شمچه کمتر از ۳ ثانیه عبور می کند

عبور ۴۰۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه / هر زائر از مرز شمچه کمتر از ۳ ثانیه عبور می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نارنجی از مرز شلمچه، «ولی الله حیاتی» در جمع خبرنگاران از آغاز ماه صفر تاکنون 400 هزار زائر حوثی از مرز شلمچه عبور کرده اند تا در این مراسم بزرگ شرکت کنند. مراسم اربعین و گفت. : از این تعداد 30 هزار زائر ایرانی بودند و 62 هزار زائر از مرز سزبه عبور کردند.

فرمانده قرارگاه اربین استان خوزستان گفت: آمادگی های لازم در مرز بین المللی شلمچه برای تردد آسان و ایمن زائران اندیشیده شده است.

وی سرعت ورود هر زائر از مرز شمچه را در 3 ثانیه خواند و بیان کرد: 48 گیت مرز شلمچه برای تردد زائران در نظر گرفته شده است که کمک زیادی به تسریع در ورود می کند.

خیتی گفت: 35 هزار مترمربع چتر و چتر در مرز شلمچه برای رفاه حال زائران قرار گرفته است و 40 قطار از ایستگاه خورماتو تا نقطه صفر مرزی و 170 اتوبوس تردد می کنند. زائران

وی به ارائه خدمات درمانی برای زائران در مرز شلمچه اشاره کرد و تصریح کرد: 3 درمانگاه، 15 سردخانه و یک بیمارستان 64 تختخوابی در مرز شلمچه برای ارائه خدمات درمانی به زائرانی که نیاز به درمان دارند ساخته شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون 16 هزار زائر از درمانگاه های مرز شلمچه خدمات درمانی دریافت کرده اند.

وی به احداث 120 هکتار پارکینگ در خورماتو و شلمچه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ظرفیت این پارک ها 150 هزار خودرو است و از ابتدای ماه صفر تاکنون 30 درصد این ظرفیت تکمیل شده است.

گفتنی است: با همکاری طرف عراقی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران در عراق به ویژه حمل و نقل زائران با خودروی شخصی انجام شده است که کمک زیادی به ورود زائران کرده است.

وی با تبریک به سازمان منطقه آزاد اروند برای ساخت زیرزمین لازم در مرز شلمچه گفت: با تلاش این سازمان زیرزمین به ویژه در محدوده 2 هکتاری محل تردد زائران نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد. سال برای رضایت زائران مهم است

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عبور ۴۰۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه / هر زائر از مرز شمچه کمتر از ۳ ثانیه عبور می کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عبور ۴۰۰ هزار زائر حسینی از مرز شلمچه / هر زائر از مرز شمچه کمتر از ۳ ثانیه عبور می کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه