آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها در ۴ نقطه این استان

آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها در ۴ نقطه این استان

به گزارش نارنجی، سید حسین رضاوی نژاد گفت: از روز دوشنبه آتش سوزی در چند منطقه از جنگل و مراتع شهرستان بویراحمد را مهار و اطفا کردیم و پس از چند ساعت محل دیگری توسط عمد به آتش کشیده می شود. برخی از مردم

وی در گفت وگو با نارنجی، اظهار کرد: جنگل ها و مراتع «محمودآباد»، «وازگ»، «پریکدان» و «آبگرمک» شهرستان بویار احمد دچار آتش سوزی شده و نیروهای منابع طبیعی در تلاش برای مهار و اطفای حریق هستند. . آتش

مسئول اداره منابع طبیعی شهرستان بویار احمد گفت: آتش سوزی امروز در منطقه محمود آباد مهار شد.

رزووی نژاد تصریح کرد: آتش سوزی در مناطق وزاق، بریکدان و آبگرمک همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار این آتش سوزی ها هستند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه نیروهای ما آتش را خاموش کردند و پس از چند ساعت دوباره شروع شد و با فاصله چند کیلومتری از آتش قبلی، این نشان می دهد که این آتش سوزی عمدی بوده است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها در ۴ نقطه این استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها در ۴ نقطه این استان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه