نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Mini 3 Pro

اسپیکر بلوتوث Anker Soundcor Mini 3 Pro را معرفی می کنیم

اسپیکر زیبا و شفاف AnkerSoundcore Mini 3 Pro یک سیستم صوتی قابل حمل است که ساختاری عالی و مستحکم دارد و می تواند کیفیت صدای بالایی را ارائه دهد. با استفاده از این اسپیکر قدرتمند می توانید صدایی با کیفیت باورنکردنی دریافت کنید که در اندازه بسیار کوچک Soundcore Mini 3 Pro تقریباً به اندازه یک فنجان فشرده شده است. ابعاد آن 2.8 x 2.8 x 3.6 اینچ است، همه دکمه‌ها در پایین اسپیکر طراحی شده‌اند و دیدن آن برای برخی آسان نیست زیرا نمادها روی پس‌زمینه مشکی قرار دارند، بنابراین می‌توان از شما خواست که بلندگو را بالا نگه دارید. برای پیدا کردن دکمه پاور در بالای اسپیکر یک حلقه نور LED تعبیه شده است که با یک بند حمل بسیار مناسب که به طور دائم به بلندگو متصل می شود، تعبیه شده است. می توانید به راحتی اسپیکر را با خود حمل کنید یا آن را به چیزی مانند قلاب یا شاخه درخت آویزان کنید. طراحی گرد این اسپیکر به شما این امکان را می دهد که از هر زاویه ای از اسپیکر خود لذت ببرید. بنابراین با این اسپیکر زیبا و قابل حمل می توانید به راحتی در هر شرایطی به آهنگ های مورد علاقه خود با کیفیت صدای خوب دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، Soundcore Mini Pro 3 دارای استاندارد IPX7 است، به این معنی که می توان آن را تا 30 دقیقه در آب غوطه ور کرد، بنابراین استفاده از آن در کنار استخر بی خطر است. لازم به ذکر است که کیفیت صدا در Anker Speaker Soundcore Mini 3 The Pro با توجه به اندازه کوچک آن به طرز شگفت آوری خوب به نظر می رسد. ارتفاع‌های میانی و بلند نیز وقتی روی میز یا سطوح صاف دیگری قرار می‌گیرند صدای خوبی دارند. هنگامی که بلندگو را حمل می کنید یا آن را قطع می کنید، صدای باس کمی افت می کند، اما موسیقی همچنان عالی به نظر می رسد. اگر متوجه شدید که صدای باس هنگام پخش موسیقی بسیار بلند است، می توانید ویژگی BassUp را با برنامه Soundcore خاموش کنید. بدیهی است که نمی تواند به خوبی یک اسپیکر بزرگتر باشد، اما برای گوش دادن در خانه یا برای یک گروه کوچک از دوستان، خوب است، حتی اگر تنها 6 وات است.

  • فناوری Pocket Party برای صدای 360 درجه و صدای خیره کننده
  • اسپیکر بلوتوث قابل حمل در سایز بسیار کوچک
  • از طریق برنامه Soundcore متصل شوید تا بلندگو را از راه دور کنترل کنید
  • کاملا ضد آب با استاندارد IPX7، مناسب برای استفاده در شرایط مختلف
  • عمر باتری 15 ساعت با یک بار شارژ
  • اتصال صد بلندگوی Soundcore
  • شارژ USB-C به عنوان شارژ راحت، سازگار و سریع
  • اتصال بی سیم قوی و پایدار با بلوتوث 5.0
  • فناوری انحصاری BassUp برای تجزیه و تحلیل و بهبود صدا
  • EQ قابل تنظیم از طریق برنامه Soundcore
  • توان خروجی 6 وات RMS
  • محدوده فرکانس صدا بین 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • ابعاد 2.83 x 3.31 x 2.83 اینچ و وزن 249 گرم

طراحی مناسب

Soundcore Mini 3 Pro به اندازه یک فنجان است. ابعاد آن 2.8 x 2.8 x 3.6 اینچ است، تمام دکمه‌ها در قسمت پایینی اسپیکر طراحی شده‌اند و شاید دیدن آن‌ها برای برخی آسان نباشد زیرا آیکون‌ها روی پس‌زمینه مشکی قرار دارند، بنابراین می‌توانید به زور نگه دارید دکمه پاور

در بالای اسپیکر یک حلقه نور LED تعبیه شده است که با یک بند حمل بسیار مناسب که به طور دائم به بلندگو متصل می شود، تعبیه شده است. می توانید به راحتی اسپیکر را با خود حمل کنید یا آن را به چیزی مانند قلاب یا شاخه درخت آویزان کنید.

طراحی گرد این اسپیکر به شما این امکان را می دهد که از تماشای اسپیکر خود از هر زاویه ای لذت ببرید. به همین دلیل با این اسپیکر زیبا و قابل حمل می توانید در هر شرایطی به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را با کیفیت صدای خوب گوش دهید. Soundcore Mini Pro 3 همچنین دارای استاندارد IPX7 است، به این معنی که می توان آن را تا 30 دقیقه در آب فرو برد، بنابراین استفاده از آن در کنار استخر بی خطر است.

کیفیت صدا

لازم به ذکر است که کیفیت صدای اسپیکر Anker Soundcore Mini 3 Pro با توجه به اندازه کوچک آن به طرز شگفت انگیزی خوب است. متوسط ​​و بالا بهترین هستند.

صدای بیس زمانی که روی میز یا سطح صاف دیگری قرار می گیرد نیز خوب به نظر می رسد. هنگامی که بلندگو را حمل می کنید یا آن را قطع می کنید، صدای باس کمی افت می کند، اما موسیقی همچنان عالی به نظر می رسد. اگر متوجه شدید که صدای باس هنگام پخش موسیقی بسیار بلند است، می توانید ویژگی BassUp را با برنامه Soundcore خاموش کنید. بدیهی است که نمی تواند به خوبی یک اسپیکر بزرگتر باشد، اما برای گوش دادن در خانه یا برای یک گروه کوچک از دوستان، خوب است، حتی اگر تنها 6 وات است.

حالت های نورپردازی

چندین حالت روشنایی برای دو حلقه نور LED وجود دارد، از جمله Party Time، Phasing Beats، Bouncing Beats، Circle Beam و Cool Breath. با استفاده از برنامه Soundcore می توانید حالت های نور را تغییر دهید.

این برنامه همچنین گزینه های اضافی را برای حرکت های داخلی در اختیار شما قرار می دهد که عمدتاً فقط گزینه های رنگی مختلف را انتخاب می کنند. همچنین می توانید با فشار دادن سریع دکمه روشن یا خاموش، چراغ ها را خاموش کنید. همچنین می توانید از طریق برنامه Soundcore متصل شوید تا بلندگوی بلوتوث Mini 3 Pro را از راه دور کنترل کنید. روشن یا خاموش کنید، میزان صدا را تنظیم کنید یا نمایه صدا را تغییر دهید.

تکنولوژی PartyCast

شما می توانید این اسپیکر را با فناوری PartyCast به صد اسپیکر دیگر Soundcore متصل کنید که بیشتر به بلندگوهای Soundcore جدید محدود می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این صدای استریو بی‌سیم واقعی نیست زیرا همه بلندگوهای متصل همین کار را انجام می‌دهند.

برای یادگیری نحوه استفاده از PartyCast با Soundcore Mini 3 Pro باید اضافه کنیم که ابتدا یک اسپیکر را به طور معمول به گوشی متصل کرده و آن را روشن کنید. این سخنران اصلی شما خواهد بود. در این بلندگوی اصلی، دکمه بلوتوث را حداقل 2 ثانیه نگه دارید تا دو بوق به عنوان اکو بشنوید.

یکی از بلندگوهای Soundcore اضافی خود را به برق وصل کنید. دکمه بلوتوث را 2 ثانیه روی آن نگه دارید تا همان دو بوق را بشنوید. سپس دکمه بلوتوث روی بلندگوی کمکی را دوبار فشار دهید. در این حالت اسپیکر اضافی به بلندگوی اصلی شما متصل می شود و زمانی که موسیقی را روی صدای اصلی پخش می کنید، می توانید آن را از بلندگوی ثانویه بشنوید.

عمر باتری

Anker Soundcore Mini 3 Pro می تواند تا 15 ساعت با یک بار شارژ با چراغ خاموش دوام بیاورد. این اسپیکر را می توان با کابل USB-C که برای آخرین فناوری شارژ سریع طراحی شده است، شارژ کرد. همچنین، قابلیت بلوتوث 5.0 Vegwood با اتصال قوی می تواند تجربه صوتی شما را شفاف نگه دارد.

اندازه صدا و باس مخالف

Mini 3 Pro از نظر اندازه کوچک است و هنوز به نوعی دارای فناوری ثبت شده BassUP است که تجربه باس را به شما ارائه می دهد که هرگز حدس نمی زنید از چنین بسته کوچکی بیرون بیاید. شما همچنین دارای EQ قابل برنامه ریزی با برنامه Soundcore هستید و می توانید تجربه صوتی خود را با رفتن به برنامه Soundcore و تنظیم تنظیمات برگزیده خود سفارشی کنید.

این به همراه وضوح استثنایی صدا، صدای فراگیر را در سطح عالی ایجاد می کند. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث فشرده با USB-C هستید، Anker Soundcore Mini 3 Pro می تواند انتظارات شما را برآورده کند. فناوری انحصاری BassUp همچنین فرکانس‌های باس صدای شما را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و افزایش می‌دهد تا یک پانچ صوتی قدرتمند اضافه کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Mini 3 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Mini 3 Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه