نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین

نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین

معاون فناوری علمی کمیته زیرساخت اربعین اعلام کرد: زائران حسینی می توانند درخواست خود برای دریافت «کارت زیارت» را از طریق سامانه بانکی و گردشگری شهرستان ثبت کنند.

به گزارش نارنجی، مهندس فیض پور در برنامه رادیویی «ذائر کارت» گفت: چند سال پیش بر سر تهیه نرم افزاری به توافق رسیدیم تا بتوانیم در این زمینه تمامی خدمات اربعین را به زائران ارائه دهیم. نرم افزار انجام دهید

وی همچنین گفت: به این نتیجه رسیده ایم که بخشی از آئین هوشمندانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس توسط بانک ها از جمله بانک شهر و بانک گردشگری که در حال حاضر در این آیین عضویت دارند انجام شود. ارائه می شود. زائران با خدماتی تحت عنوان «کارت زائر».

معاون فناوری دانش هیئت زیرساخت اربعین با بیان اینکه هر زائری می تواند درخواست خود را برای دریافت «کارت زیارتی» از طریق شهربانک پلاس و سایت بانک گشتوگزار ارائه کند، گفت: زائرانی که برای دریافت کارت زیارت اقدام کنند، کارت بانکی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. . آنها نامه را درب منزل دریافت می کنند. در پشت این کارت یک کد QR و یک لینک شخصی برای هر زائر وجود دارد و تمامی خدمات اربین در داخل آن قرار دارد.

فیض پور یادآور شد: مدیریت ما با سایر مراسم ها متفاوت است زیرا وظیفه همه مسافران پذیرایی از زائران حسینی است. اما کارت زئیری را با هدفی متفاوت ایجاد کردیم تا هزینه های سفر به اربعین را برای زائران در قالب صندوق ذخیره اربین جمع آوری کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: ما یک حرکت هستیم و می خواهیم نه تنها زائران اربعین، بلکه همه مردم پرچم عبداالله الحسین علیه السلام و این کارت امام را داشته باشند و از آن استفاده کنند. حسین. خدمات داخل کارت دارنده کارت پس از دریافت کارت می تواند از فروشگاه ها و مراکز تخفیف خرید کند و صندوق رزرو اربعین خود را با تخفیف های دریافتی از نقاط مختلف پر کند و هزینه سفر اربعین را به دینار و ریال بپردازد استفاده شده

معاون فناوری علمی کمیته زیرساخت اربعین از اضافه شدن ۶ بانک دیگر به زودی به این پیاده روی هوشمند خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در اسرع وقت از طریق پلاس بانک شهر و سایت بانک گردشگری و کسانی که دارند، کارت زیر کارت را دریافت کنند. کمتر احتمال دارد اقدامی انجام دهند. تمکن مالی و کسانی که مایل به زیارت سید الشهدا هستند، کارت حج بگیرند و قبر اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کنند.

فیض پور از امکان نظارت صحبت کرد و گفت: خودروهای شخصی و عمومی در صورت ثبت نام در این کد QR می توانند هزینه و زمان سفر خود به مرزها و داخل شهر را ثبت کنند و زائران می توانند این اطلاعات را در کربلا مشاهده کنند. تمامی موکب ها و هیئت ها نیز می توانند در این کد QR ثبت نام و اسامی سخنرانان و مداحی اهل بیت (ع) و ظرفیت خالی مراسم خود را اعلام کنند. همچنین زائران می توانند اطلاعات تکمیلی و بیماری خود را ثبت کنند تا در صورت بروز مشکل از این قسمت استفاده کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه