نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 Gold Limited Edition

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 3 Gold Edition Limited Edition

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 3 Gold Limited Edition نسبت به مدل های قبلی خود تغییراتی دارد که این سیستم صوتی را به روزتر می کند. در نگاه اول توجه شما به شکل های مواجی که در داخل گنبد شیشه ای قرار دارد جلب می شود که جلوه زیبایی به این اسپیکر می دهد.

نورپردازی خارق‌العاده همراه با این اشکال مواج، منظره‌ای چشمگیر ایجاد می‌کند. البته این نور بسیار زیبا در محیط تاریک بیشتر به چشم می خورد و جذابیت این محصول لوکس را بیشتر می کند.

روی بدنه اسپیکر دکمه های لمسی برای کنترل اسپیکر تعبیه شده است که از طریق آنها می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید، بلوتوث را روشن کرده و در حالت جستجو قرار دهید، روشنایی را فعال و غیرفعال کنید و صدای بلندگو را کم و زیاد کنید. بلندگو.

با یک نگاه

  • زیبایی بصری خیره کننده
  • نورپردازی بی نظیر
  • پخش صدا 360 درجه
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
  • اتصال از طریق پورت کمکی
  • صدای بیس قدرتمند

طراحی اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3

درست است که هدف اکثر مردم از خرید بلندگوهای خانگی لذت بردن بیشتر از موسیقی است. اما قطعا زیبایی و طراحی شیک از موارد مهم در هنگام خرید این محصولات است. هارمن کاردون با طراحی زیبا و مدرن این اسپیکر تعادل خوبی را بین این دو مورد حفظ کرده است.

طراحی اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 به قدری هنرمندانه است که ممکن است برخی از افراد در نگاه اول متوجه ماهیت آن نشوند و آن را به عنوان یک دکور منزل تصور کنند.

یک پوشش گنبدی شکل که طراحی متمایز اسپیکرهای خانواده Aura Studio است نیز بر روی قسمت اصلی این اسپیکر دیده می شود. در داخل این گنبد شفاف خطوط و اشکال مواجی دیده می شود که با نورپردازی فوق العاده خود اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 را جذابیت خاصی بخشیده است. قسمت اصلی اسپیکر که در قسمت پایینی آن قرار دارد با روکش پارچه ای پوشانده شده است.

اسپیکر خانگی Harman Kardon Aura Studio 3 نسبت به مدل های قبلی خود دستخوش تغییراتی شده که این سیستم صوتی را به روزتر کرده است. در نگاه اول توجه شما به شکل های مواج داخل گنبد شیشه ای جلب می شود که جلوه زیبایی به این اسپیکر می دهد. همچنین نورپردازی فوق‌العاده همراه با این اشکال مواج، منظره‌ای چشمگیر را ایجاد می‌کند. البته این نور بسیار زیبا در محیط تاریک بیشتر به چشم می خورد و جذابیت این محصول لوکس را بیشتر می کند.

روی بدنه اسپیکر دکمه های لمسی برای کنترل اسپیکر تعبیه شده است که از طریق آنها می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید، بلوتوث را روشن کرده و در حالت جستجو قرار دهید، روشنایی را فعال و غیرفعال کنید و صدای بلندگو را کم یا زیاد کنید. .

در این سری خبری از دکمه پاسخگویی تلفن نیست و ظاهرا هارمن کاردون در سری جدید این قابلیت را حذف کرده است. در پورت های این اسپیکر ورودی کابل برق و در کنار آن یک ورودی صوتی 3.5 میلی متری یا یک پورت اضافی تعبیه شده است که امکان اتصال از طریق کابل AUX را فراهم می کند. تفاوتی که در این قسمت می بینیم عدم وجود پورت micro USB است و مهندسان هارمن کاردون این پورت را از سری جدید حذف کرده اند.

کیفیت صدا

اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 علاوه بر زیبایی از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار است. این اسپیکر صداهای 360 درجه ای را منتشر می کند که تمام محیط خانه را پوشش می دهد. این صدای 360 درجه به لطف وجود 6 توییتر 40 میلی متری پوشش وسیعی دارد. همچنین این اسپیکر خانگی هارمن کاردون با ساب ووفر 130 میلی متری پاسخ فرکانسی بین 45 تا 20000 هرتز را ارائه می دهد که نشان از افزایش کیفیت و عمق صدای باس این اسپیکر نسبت به نسل قبل دارد.

نوع صدایی که از Aura Studio 3 خواهید شنید، صدایی با باس قوی تر از قبل و وضوح بسیار بالا است که از طریق یک ساب ووفر 5 اینچی و شش درایور 1.5 اینچی بازتولید می شود. محدوده پاسخ فرکانسی این اسپیکر بین 45 هرتز تا 20000 هرتز است که نشان می دهد محدوده بازتولید فرکانس های بم نسبت به مدل قبلی کمی افزایش یافته و باعث بهبود صدای بم و عمق آن می شود.

این سیستم صوتی دارای قابلیت بازتولید صدای 360 درجه است که باعث می شود صدای بلندگو را در هر زاویه ای از اسپیکر با همان صدا بشنوید. Aura Studio 3 یک سیستم صوتی منحصر به فرد و پرکاربرد است که به دلیل ویژگی های جذابی که دارد می تواند بهترین گزینه برای انتخاب اسپیکر خانگی باشد.

آموزش نحوه اتصال

برای راه اندازی اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 ابتدا باید آن را با استفاده از کابل مخصوص موجود در جعبه محصول به برق وصل کنید. برای اتصال گوشی یا دستگاه های دیگر به این اسپیکر می توانید از دو روش استفاده کنید. بلوتوث 4.2 با این اسپیکر ارتباط بی سیم برقرار می کند.

برای این کار کافیست روی دکمه بلوتوث پشت اسپیکر ضربه بزنید تا بلوتوث روشن شود. سپس اسپیکر بلوتوث را به دستگاه مورد نظر متصل کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. اگر از دستگاه‌های بدون قابلیت بلوتوث استفاده می‌کنید، یا اگر به دلایلی بلوتوث را ترجیح نمی‌دهید، می‌توانید از کابل AUX برای اتصال استفاده کنید. یک جک 3.5 میلی متری در پشت اسپیکر قرار دارد.

اتصال از طریق پورت کمکی

یکی از راه های رایج برای اتصال پخش کننده ها به بلندگوها استفاده از کابل AUX است که می توان گفت راحت ترین و راحت ترین راه برای اتصال به هر بلندگوی است. برای اسپیکر Aura Studio 3 یک ورودی صوتی 3.5 میلی متری که به پورت کمکی معروف است در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و با کیفیت بالا دستگاه های خود را به اسپیکر متصل کرده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.

صدای بیس قدرتمند

تمامی کاربرانی که از اسپیکرهای سری Aura استفاده کرده اند و با صدای منحصر به فرد آن آشنا هستند به خوبی می دانند که مشخصه اصلی صدای اورا بیس قوی و عمیق آن است که هیجان خاصی به موسیقی می بخشد.

این صدای بیس واضح و قوی از طریق یک ساب ووفر داخلی نصب شده در زیر اسپیکر پخش می شود و این واحد در طراحی سری سوم Aura Studio نیز موجود است. ساب ووفر 5 اینچی Aura Studio 3 که به تازگی طراحی شده است، صدای فوق العاده ای دارد و بیس آن نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است، بنابراین می توانید به موسیقی گوش دهید یا از این اسپیکر به عنوان سیستم صوتی برای مهمانی های خانگی استفاده کنید. از این گزینه استفاده کنید و لذت گوش دادن به موسیقی با کیفیت و بیس قدرتمند را تجربه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 Gold Limited Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 Gold Limited Edition"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه