۳۵۰ کلاس درس در قم در حال احداث است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

۳۵۰ کلاس درس در قم در حال احداث است - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، مجید عبداللهی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم وقف مدرسه شهید رئیس جمهور، آیت الله رییسی اظهار داشت: پس از شهادت رهبر معظم شهدا و سایر ایثارگران در خدمت سازمان نوسازی کشور. مدارس، او تصمیم گرفت بهای آن را بپردازد. تلاش این خادمان در عرصه مدرسه سازی برای ساخت چندین مدرسه در سراسر کشور به نام رئیس جمهور شهید.

مدیر کل نوسازی و تعمیر مدارس استان قم از شکسته شدن سنگ بنای مدرسه شهدا در قم امروز خبر داد و گفت: این مدرسه در 3 طبقه با 2500 متر مربع و 3 هزار متر مربع احداث می شود. میزبان 500 دانش آموز خواهد بود.

انتخابی گفت: این مدرسه دارای 15 کلاس درس، 17 آزمایشگاه و کارگاه و نمازخانه به مساحت 240 متر مربع خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 350 کلاس درس در شهر قم در حال ساخت است، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و خیرین مدارس عقب ماندگی آموزش و پرورش قم جبران شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قم تصریح کرد: آیت الله رئیسی کشور را به کارگاه مدرسه سازی تبدیل کرده است و امیدواریم روند جهادی مدرسه سازی در دولت جدید ادامه داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۵۰ کلاس درس در قم در حال احداث است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۵۰ کلاس درس در قم در حال احداث است – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه