نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 670 NC

هدفون حذف نویز JBL Tune 670NC

سبکی، راحتی و صدای عالی. با هدفون بی سیم JBL Tune 670NC با حذف نویز تطبیقی، هر سه مورد را در اختیار دارید. با 70 ساعت عمر باتری با یک بار شارژ، JBL Tune 670NC شما را در طول هفته می بیند و اگر به شارژ سریع نیاز دارید، 5 دقیقه شارژ به شما 3 ساعت پخش موسیقی اضافی می دهد یا فقط یک هدفون را وصل کنید. کابل برای صرفه جویی در باتری و استفاده حداکثری از این هدفون.

هدفون JBL Tune 670NC به دو دستگاه به صورت بی سیم و با بلوتوث به طور همزمان متصل می شود، بنابراین هنگام تماشای فیلم در رایانه هرگز تماسی را از دست نخواهید داد و می توانید در حالی که هر دو دستگاه هنوز متصل هستند، با تلفن همراه خود تماس بگیرید. با برنامه رایگان هدفون JBL، می توانید صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید و همچنین اعلان های صوتی را از طریق ویژگی ها هدایت می کند.

تماس ها و دستیار صوتی خود را مستقیماً از تلفن خود مدیریت کنید و از VoiceAware برای شنیدن صدای خود هنگام صحبت استفاده کنید.

ویژگی های

حذف نویز با Smart Ambient
بلوتوث 5.3 با LE Audio
صدای JBL PureBass
سفارشی سازی صدا در نرم افزار
تماس با VoiceAware
عمر باتری تا 70 ساعت
اتصال چندگانه
طراحی سبک، راحت و تاشو

طرح

سبک وزن، راحت، طراحی تاشو، مواد سبک وزن و بالشتک های نرم گوش با هدبند پوشانده شده است که استفاده طولانی مدت هدفون را راحت می کند. علاوه بر این، با طراحی تاشو، به راحتی می توانید هدفون را در هر مکانی حمل کنید.

ویژگی ها و کاهش نویز

در این هدفون قابلیت حذف نویز و نویز محیطی وجود دارد، به این معنی که در حین مطالعه یا نیاز به تمرکز حواس شما را پرت نمی کند. اگر می‌خواهید بدون درآوردن هدفون، دنیای اطراف خود را بشنوید، Ambient Aware و TalkThru صداهای محیطی یا صدای خود را به گوش شما منتقل می‌کنند. به راحتی حالت های کنترل صدای فراگیر را از طریق نرم افزار JBL Headphones فعال کنید.

اتصالات چندگانه به راحتی از یک دستگاه بلوتوث به دستگاه دیگر سوئیچ کنید. از یک ویدیو در رایانه خود به یک تماس با تلفن همراه خود بروید و هرگز لحظه ای را از دست ندهید.

بلوتوث

بلوتوث 5.3 با LE Audio Stream صدای JBL PureBass با کیفیت بالا به صورت بی سیم از گوشی هوشمند شما با جدیدترین فناوری بلوتوث. از عملکرد بلوتوث با ویژگی Smart Audio & Video در برنامه هدفون JBL با انتخاب حالت های صدا (برای بهترین کیفیت صدا) یا ویدیو (برای بازی و خروجی بهینه ویدیو) استفاده کنید.

نرم افزار

JBL Pure Bass Sound هدفون JBL Tune 670NC دارای صدای معروف JBL Pure Bass است، همان صدایی که به معروف ترین سالن های موسیقی جهان قدرت می بخشد.

گوش دادن خود را سفارشی کنید نرم افزار رایگان هدفون JBL را دانلود کنید تا صدا را با انتخاب یکی از حالت های EQ از پیش تعیین شده تنظیم کنید یا منحنی EQ را بر اساس محتوا، سبک و سلیقه خود تنظیم کنید.

مخاطب

در حین تماس با VoiceAware به راحتی صدای خود را کنترل کنید و با دکمه های هدست تماس های خود را از هدست کنترل کنید. وقتی با VoiceAware صحبت می کنید، در واقع صدای خود را بشنوید.

باتری

تا 70 ساعت عمر باتری با شارژ سریع برای سرگرمی طولانی مدت، تا 44 ساعت به صورت بی سیم با ANC روشن گوش دهید و باتری را در کمتر از 2 ساعت با کابل USB Type-C شارژ کنید. شارژ سریع 5 دقیقه ای 3 ساعت موسیقی اضافی به شما می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 670 NC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 670 NC"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه