نقد و بررسی اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio 4

اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 4

در دهه 1970، از زمانی که دکتر سیدنی هارمن و برنارد کاردن شرکت خود را در وستبری، نیویورک تاسیس کردند، این شرکت شهرت رشک برانگیزی به دست آورد. هارمن کاردون برندی شناخته شده در زمینه سیستم های صوتی است که کیفیت صدای استثنایی و طراحی خلاقانه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

به عنوان بخشی از جشن تولد هارمن کاردون در جشنواره جاز مونترو در سوئیس، این شرکت از سه محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصولات برای افزایش شهرت طراحی شده اند. یکی از محصولات قابل توجه این شرکت اسپیکر Aura Studio 4 است که با ویژگی های منحصر به فرد خود یک اسپیکر قدرتمند و همه کاره، تجربه گوش دادن به موسیقی شما را افزایش می دهد. طراحی شگفت انگیز و اتصال یکپارچه آن ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

محتویات جعبه بلندگوی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4

محتویات جعبه بلندگوی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4 بسیار کامل است. هنگامی که جعبه Aura Studio 4 را باز می کنید، اسپیکر با احتیاط در داخل جعبه قرار می گیرد تا در هنگام حمل و نقل به دستگاه آسیب نرسد. همچنین کابل شارژ آن در داخل جعبه قرار دارد و به شما این امکان را می دهد تا اسپیکر هارمن کاردون خود را بدون مشکل شارژ کنید. علاوه بر این، یک دفترچه راهنما در جعبه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از محصولات دیجیتال وجود دارد. در این راهنما تمامی جزئیات و موارد مربوط به Aura Studio 4 به طور کامل توضیح داده شده است تا استفاده از اسپیکر برای شما آسان شود.

طراحی بلندگوی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4

اخیرا هارمن/کاردون یکی از طرح های خود را اصلاح کرده تا محصولی کاملاً جدید ارائه دهد. اسپیکر بلوتوث Aura Studio 4 که از نظر بصری می توان گفت نسل SoundSticks طراحی شده توسط Jonny Ive است. در مورد مشخصات، از همان طراحی واضح و چشمگیر و توجه به جزئیات استفاده می کند، اما در عین حال یک خط مدرنیته قرن بیست و یکم نیز وجود دارد.

همانند هر سه محصول جدید، Aura Studio 4 تا حد امکان از مواد بازیافتی استفاده می کند. شش بلندگو درایورهای ووفر 132 میلی‌متری را تقویت می‌کنند تا بازترین و دقیق‌ترین صدای ممکن را ایجاد کنند، در حالی که 324 کریستال مجزا در پایین شفاف بلندگو، صدایی چشم‌نواز را از این بلندگو پخش می‌کنند.

طراحی خلاقانه استودیو 4 همه نگاه ها را به خود جلب می کند. دکمه های بسیار کمی روی این اسپیکر بلوتوث وجود دارد. این دکمه ها دکمه بلوتوث، دکمه تغییر صدا و دکمه تغییر نور هستند. فقدان دکمه ها و جزئیات بی اهمیت باعث شده است که Aura Studio 4 ظاهر مینیمالیستی خود را حفظ کند. هارمن کاردون با طراحی واضح اسپیکر خود توانست جلوه های نوری ظریف و زیبایی را به نمایش بگذارد که وظیفه نور ال ای دی 360 درجه را بر عهده دارد که مانند یک اثر هنری هماهنگ با ضرب آهنگ موسیقی می درخشد. بنابراین ناحیه ساطع نور حس و حال متفاوتی را با توجه به ملودی به موسیقی شما می دهد. اگر Harman Kardon Aura Studio 4 را در یک محیط نسبتا تاریک رها کنید. حرکت ملایم چراغ ها حس خوبی را به ارمغان می آورد. به خصوص زمانی که در حال استراحت و گوش دادن به موسیقی آرام هستید.

کیفیت صدای بلندگو Harman Kardon Aura Studio 4

Harman Kardon Aura Studio 4 از کیفیت بالاتری در بین سایر اسپیکرهای هم رده خود برخوردار است. این اسپیکر بلوتوث با طراحی 360 درجه قابلیت نمایش موسیقی در سراسر اتاق را فراهم می کند. بنابراین اگر آن را در وسط اتاق قرار دهید، صدا به طور یکنواخت در تمام فضا پخش می شود. Aura 4 با توان خروجی 130 وات صدای چشمگیری را به گوش شما می رساند. همچنین به شما این امکان را می دهد که به لطف سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند خود به آهنگ های مورد علاقه خود به صورت 360 درجه گوش دهید. اگر به موسیقی آکوستیک علاقه دارید؛ Aura Studio 4 قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. علاوه بر این بیس فوق العاده آن شما را شگفت زده خواهد کرد. در پشت اسپیکر می توانید سوکت برق و پورت AUX را مشاهده کنید. دکمه پاور نیز در کنار آنها قرار دارد. اگر بلندگو را وارونه کنید؛ می بینید که یک بلندگو در پایین وجود دارد که صدایی با کیفیت بالاتر از آنچه انتظار دارید تولید می کند.

نحوه اتصال بلندگوی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4

نحوه اتصال به بلندگوی بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4 بسیار آسان است. اتصال بلوتوث یکی از راه های محبوب برای اتصال دستگاه ها به بلندگو است و Aura Studio 4 از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند تا اتصال دقیق و پایداری را در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب می توانید گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود را به راحتی به اسپیکر متصل کنید. علاوه بر اتصال بلوتوث، با قرار دادن پورت AUX امکان اتصال سیمی را نیز دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio 4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه