نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل JBL L75ms

لوکس ، اصلی و آهنگین برای توصیف این مدل سه کلمه وجود دارد. بلندگو JBL L75 ms این جدیدترین مدل از سری لوکس و قدیمی AUTHENTICS است. تعداد کمی از این دسته همیشه تولید می شود و معمولا دارای قاب چوبی و طرح کلاسیک هستند (این مدل در واقع ادامه مستقیم مدل معروف L 16 است که پیشینه و اولین مدل آن در این سری مدل L 100 بوده است. مدتها پیش ساخته شده است). اگرچه این اسپیکر ظاهری کلاسیک دارد، اما فضای داخلی مدرن و به روزی دارد، بنابراین می توانید در اتصالات احساس آرامش کنید، این محصول از گزینه های بی سیم مدرن پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید به صورت سیمی یا بی سیم به آن متصل شوید. این محصول 15.9 کیلوگرم، بیشتر وزن به دلیل مواد چوبی است. نوع ستون HI FI و البته برقی است. این محصول برای علاقه مندان به موسیقی طراحی و تولید شده است و با توجه به به روز بودن آن می توانید تمامی مسئولیت های صوتی را به خانه بسپارید و دوستان خود را دعوت کنید. برای شنیدن صدای این معجزه

صدای اصلی و بسیار قوی

قدرت خروجی فوق العاده بالاست و جالب است که یک پکیج کوچک در این اندازه این صدای با کیفیت را تولید می کند، 350 وات واقعی با صدایی بلند و دلنشین برای شما منتشر می شود که دل همه را به درد می آورد; اما شما چطور؟ دو بلندگوی 13 سانتی متری، دو بلندگوی آلومینیومی 25 میلی متری و یک درایور مرکزی 10 سانتی متری در دل این محصول چیده شده اند تا بتوانید از موسیقی خود به بهترین شکل ممکن لذت ببرید.

هیچ کتابی را نباید از روی ظاهرش قضاوت کرد!

برخلاف ظاهر کلاسیک خود، برای شما آماده شده است و وقتی به پشت محصول نگاه می کنید، متعجب خواهید شد که پورت HDMI arc کامل آن را تکمیل می کند و همچنین پورت های خاصی مانند PHONO و جک 3.5 وجود دارد تا بتوانید به آن متصل شوید. هر چیز دیگری که شما می خواهید گفتیم زیباترین قسمت آپشن های آنالوگ ایرپلی، کاست و بلوتوث است که به راحتی می توانید به موبایل، لپ تاپ بلوتوث یا تلویزیون خود متصل شوید.

این طراحی و راحتی را در مکان مناسب برآورده می کند

بهتر است در این قسمت از متریال چوب خود بگوییم که از چوب گردو استفاده شده و حس خوبی به خصوص برای طرفداران چوب و کارهای چوبی به ارمغان می آورد. باشه اشتباه نکنید، این طراحی فقط به ظاهر نیست و این جعبه می تواند صدا را به صورت آکوستیک درست مانند سازها بازتولید کند و همانطور که JBL گفت می توانید آکوستیک مدرن را بشنوید. جالب است بدانید که بیشتر وزن این اسپیکر به دلیل چوب طبیعی گردو است که به آن زیبایی بخشیده است. همچنین یک محافظ در جلو تعبیه شده است، بنابراین اگر می‌خواهید کلاسیک‌تر به نظر برسد و مانند بلندگوهای قدیمی باشد، کافی است آن را در Bring قرار دهید تا دستگاه‌ها را از نزدیک ببینید. روی اسپیکر یک پنل دکمه مانند نسل قبلی وجود دارد تا بتوانید به راحتی بین حالت ها و منابع سوئیچ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل JBL L75ms" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل JBL L75ms"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه