افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

نارنجی/قم در سفر استاندار قم به سلفسگان 2 پروژه در حوزه آرایشی و بهداشتی با وام 100 میلیارد تومانی و طرح توسعه یک مجتمع خودرویی (اتوبوسی و کامیونی) افتتاح شد.

با این سه طرح برای بیش از 430 نفر در این منطقه ویژه شغل ایجاد شد.

سید محمد اخمیری با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفسگان دیدار و در خصوص مشکلات این واحدها اطلاع رسانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، در این جلسه تبادلات برق و تعطیلی کارخانجات، سرمایه در گردش، مشکلات اخذ وام از بانک ها و مشکلات صادراتی از مهمترین موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار قم همچنین با شهروندان روستاهای جنداب، تاج خاتون، نزار، اسلام آباد، قاضی آباد، زواریان، محمد بیگ و نیا در روستای سیدالشهدایی جنداب دیدار کرد.

مهمترین دغدغه اهالی این روستاها بحث واگذاری زمین بود که فرماندار قول داد با تصویب طرح جدیدی شرایط جدید و آسان تری را برای واگذاری زمین به روستائیان به ویژه جوانان فراهم کند.

استاندار همچنین حفظ سلامت جامعه را خط قرمز دولت دانست و خواستار نظارت جدی بر آلایندگی واحدهای تولیدی و کارخانجات منطقه شد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه