نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tour Pro 2

شرکت JBL که همواره در زمینه طراحی و ارائه محصولات باکیفیت و با ویژگی های منحصر به فرد در زمینه اسپیکر و هدفون پیشرو بوده و با توجه به تجربیات به دست آمده از طراحی و ساخت هدفون های نسل های قبل، هم اکنون اقدام به طراحی و تولید برخی از هدفون ها می کند. بهترین هدفون در میان پرچمداران همه برندها. هدفون JBL Tour Pro 2 TWS قطعا بهترین و پر ویژگی ترین هدفون JBL تا به امروز است.

با یک نگاه

  • طراحی متفاوت و جذابی دارد
  • روی کیس شارژ صفحه نمایش لمسی تعبیه شده است
  • تنظیمات، ویژگی ها، موسیقی و آلارم تلفن همراه را از طریق صفحه لمسی کنترل کنید
  • دارای چندین اندازه مختلف نوک برای قرارگیری راحت و ایمن در گوش
  • دارای عملکرد حذف نویز قابل تنظیم پیشرفته است
  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.3
  • این قابلیت صدای محیط برای شناخت صدای محیط را دارد
  • دارای درایورهای 10 میلی متری با کیفیت بالا با برچسب صدای افسانه ای JBL PRO
  • برنامه انحصاری برای هدفون JBL با عملکرد Personi-fi 2.0
  • دارای 6 میکروفون باکیفیت با قابلیت حذف نویز اضافی محیط
  • 40 ساعت عمر باتری (10 ساعت برای هر جوانه)

قابلیت کاهش نویز پیشرفته

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جذاب این محصول حذف نویز بسیار پیشرفته آن و حذف نویز اضافی محیط است. این محصول دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​واقعی است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از صدای شفاف و جذاب JBL در هر جایی با هر میزان نویز لذت ببرید. این ویژگی به شما امکان می دهد با حذف کامل صدای اضافی از محیط، بر روی موسیقی، پادکست یا هر محتوای صوتی دیگری تمرکز کنید. میزان حذف نویز هدفون JBL Tour Pro 2 TWS از طریق نرم افزار اختصاصی آن قابل تنظیم و سفارشی سازی است.

انجام مکالمات با کیفیت

شرکت JBL هدفون JBL Tour Pro 2 TWS را به 6 میکروفون با قابلیت کاهش نویز اضافی محیط مجهز می کند تا بتوانید از طریق آنها تماس تلفنی برقرار کنید. سه میکروفون در یک بوم کشیده روی هر Buds قرار داده شده است که مجهز به Voice Aware است. فرقی نمی کند که در خیابان حرکت می کنید یا در یک مجتمع تجاری با سطح سر و صدای بالا. میکروفون ها مجهز به پیشرفته ترین سیستم حذف نویز هستند و عملکرد VoiceAware تنها بر روی صدای شما تمرکز می کند و با حذف صدای اضافی از محیط، صدای شما کاملا واضح به گوش شنونده می رسد.

باتری قدرتمند

لازم نیست نگران تمام شدن شارژ هدفون خود باشید. هدفون JBL Tour Pro 2 TWS مجهز به باتری قدرتمند با 40 ساعت زمان پخش است. هر هدفون قابلیت نگه داشتن شارژ به مدت 10 ساعت را دارد و شما می توانید به مدت 10 ساعت متوالی به موسیقی و پادکست مورد علاقه خود گوش دهید، جعبه شارژ جذاب این محصول می تواند آن را سه بار به طور کامل شارژ کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tour Pro 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tour Pro 2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه