نقد و بررسی میکروفن وایرلس جی بی ال مدل JBL KMC600

طراحی میکروفون کارائوکه JBL KMC600

مثل همیشه JBL از بهترین مواد موجود در طراحی و ساخت این محصول استفاده می کند. در قسمت بالای میکروفون از فلز آلومینیوم استفاده شده است که با توجه به رنگ شما می تواند نقره ای یا طلایی باشد. در وسط، لوگوی JBL به رنگ نارنجی خودش دیده می شود. همچنین دو ساب ووفر در کنار آن وجود دارد که در بسیاری از اسپیکرهای JBL دیده ایم. دسته میکروفون نیز از پلاستیک ABS ساخته شده است و حس یک میکروفون محکم و بادوام را به کاربر القا می کند. دارای دکمه هایی است که هر آنچه را که برای کنترل دستگاه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. از این دکمه ها می توان برای افزایش و کاهش صدا، تغییر حالت پخش موسیقی، اتصال به بلوتوث و غیره استفاده کرد. علاوه بر این در انتهای میکروفون پورت های کاربردی برای اتصال به هدفون یا پخش کننده موسیقی تعبیه شده است. همچنین برای شارژ دستگاه پورت Type-C نیز تعبیه شده است. ابعاد این میکروفون 12.4 x 6.4 x 6.4 سانتی متر، اندازه مناسبی دارد و به کاربر این امکان را می دهد که KMC600 را در سفر یا کمپینگ با خود همراه کند.

نحوه اتصال و بلوتوث میکروفون JBL KMC600

برای اتصال به این میکروفون و اسپیکر JBL می توانید با سیم یا بی سیم انجام دهید. بنابراین بلوتوث 5.0 یک اتصال پایدار به شما می دهد و صدا را بین دو دستگاه تا فاصله 10 متری منتقل می کند. همچنین، اگر اتصالات سیمی را ترجیح می دهید؛ با وجود جک 3.5 میلی متری در انتهای میکروفون و کابل AUX در داخل جعبه، هیچ مشکلی نخواهید داشت. در نتیجه می توانید به راحتی دستگاه خود را به میکروفون متصل کرده و آهنگ های خود را از هر دستگاهی که می خواهید پخش کنید.

کیفیت صدای میکروفون و اسپیکر JBL KMC600

همانطور که حتما تا به حال متوجه شده اید؛ KMC600 فقط یک میکروفون نیست و برای استفاده از آن به دستگاه دیگری نیاز ندارید. زیرا می تواند صدا را همزمان با توان خروجی 12 وات پخش کند. همچنین صدای شما را به خوبی می گیرد و به آهنگ اصلی اضافه می کند. این میکروفن صدا را با جزییات خوبی به گوش کاربر می رساند و با ساب ووفرهایی که قبلاً به آن اشاره کردیم، پستی و بلندی های آهنگ را نیز به خوبی بازتولید می کند. همچنین محدوده فرکانس 18 هرتز تا 18000 هرتز را بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربر قرار می دهد.

باتری میکروفون JBL KMC600

این میکروفون JBL حاوی یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا سه ساعت استفاده مداوم شارژ شود و با کابل USB-C موجود در جعبه یا کابل شارژر گوشی در کمترین زمان ممکن به طور کامل شارژ شود. بنابراین حتی اگر میکروفون شما تمام شود و به شارژر آن دسترسی نداشته باشید، دیگر نگران نباشید. فقط از شارژر تلفن همراه خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن وایرلس جی بی ال مدل JBL KMC600" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن وایرلس جی بی ال مدل JBL KMC600"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه