نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

قابل اعتماد و کاربردی

سامسونگ با تمرکز بر محصولات FE یا Fan Edition خود، به طور مداوم محصولات زیبایی خلق می کند، بنابراین کاربرانی که به این برند علاقه مند هستند اما نمی خواهند برای محصولات رده بالا هزینه ای بپردازند، می توانند یک محصول قابل اعتماد با کارایی بالا نیز خریداری کنند. با عرضه Galaxy Buds FE، این برند جاه‌طلبی خود را برای ارائه هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر بدون قربانی کردن ویژگی‌های شاخصی که گلکسی بادز اصلی را بسیار خوب و رقابتی کرده است، گسترش می‌دهد. طراحی قاب شارژ Galaxy Buds FE همانند سایر قاب های سری Galaxy Buds می باشد. با روکش براق، پوشش کلی زیبایی ایجاد می کند که عالی به نظر می رسد و تمیز کردن کیس را راحت می کند. برخلاف قاب شارژ، طراحی خود هدفون نسبت به دیگر هدفون های سامسونگ متمایزتر است.

ایمن و پایدار

برخلاف طراحی گردی که قبلا بارها در مدل های مختلف Samsung Buds دیده بودیم، Galaxy Buds FE دارای طراحی بالدار است که البته با این ساختار هدف مهمی را دنبال می کند. با طراحی بالدار هدفون، متوجه خواهید شد که می توانید بدون ترس از افتادن هدفون در حین فعالیت های شدید، با خیال راحت از هدفون استفاده کنید. این طرح قطعا مورد علاقه ورزشکاران و خریدارانی است که در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به فعالیت های مختلفی می پردازند. علاوه بر این، این طراحی مزیت دیگری نیز دارد.

وقتی برای برقراری تماس ضربه می‌زنید یا به موسیقی بعدی یا قبلی در هدفون‌های دیگر می‌روید، هدفون ممکن است کمی در گوش حرکت کند، اما نه با این مدل. ناحیه لمسی در مقایسه با طراحی گرد مدل های قبلی کمی صاف است. این طراحی در واقع بازخورد لمسی یا کاذب را کاهش می دهد و کاربر با تمرکز بیشتر روی مکان مورد نظر دستورات لمسی را انجام می دهد. اگرچه با هدفون های میان رده از سری Samsung Buds سروکار داریم، هدفون بلوتوث Samsung Galaxy Buds FE به گواهی IPX2 مجهز شده است. این گواهینامه از نظر دوام یکی از بهترین ها نیست، اما امنیت خوبی را برای این دسته از محصولات فراهم می کند. با IPX2، گوشی ها تا حدودی ضد آب هستند. در واقع قانون این گواهی می گوید که پاشیدن آب با زاویه 15 درجه نسبت به محصول قابل پوشش است. با این حال، Galaxy Buds FA نباید در استخرها یا حمام ها استفاده شود. این فقط در هنگام بارندگی به شما کمک می کند تا زمان کافی برای جلوگیری از این وضعیت داشته باشید.

صدای شفاف، ارزان ترین ANC سامسونگ

مطمئنا یکی از مهم ترین مزیت های هدفون رده بالای سامسونگ صدای واقعا خوب و شنیدنی آن است. سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا هدفون بلوتوث گلکسی بادز FE را با صدایی گوش نواز مانند برادران بزرگتر خود بسازد. اگرچه این هدفون از سری میان رده های سامسونگ است، اما می تواند صدایی شفاف را حتی با حداکثر صدا کنترل کرده و ارائه دهد.

با وجود درایور 6.5 میلی متری، پروفایل صدا تمیز است و باس بسیار مناسبی تولید می کند. همچنین پروفایل های صوتی از پیش تعیین شده مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند با استفاده از برنامه Galaxy Wearable در گوشی خود از بین آنها انتخاب کنند. گزینه هایی مانند تقویت بیس، تقویت یا ته صدای سه برابر، معمولی یا متوسط، پویا و روان در دسترس کاربران است. اما بدون شک قهرمان واقعی Galaxy Buds FE حذف نویز فعال یا ANC است که فقط در مدل های رده بالای این شرکت عملکرد درخشانی دارد. سامسونگ ادعا می کند که ANC در این هدفون می تواند تا 98 درصد نویز خارجی را مسدود کند. شاید فکر کنید این ادعا اغراق آمیز است، اما این هدفون می تواند این ادعا را برآورده کند. هنگامی که ANC روشن است، شما را در پوسته خود در یک محیط عمومی تنها می گذارد. البته اگر این ویژگی را دوست ندارید نگران نباشید. به لطف میکروفون های اکسترنال، گزینه ای برای افزایش صدای خارجی در این هدفون وجود دارد که پیش از این سامسونگ تنها در مدل های رده بالای خود از آن استفاده می کرد.

باتری و آخرین کلمات

باتری داخلی گوشی دارای ظرفیت 60 میلی آمپر ساعت و باتری کیس شارژ دارای ظرفیت 479 میلی آمپر ساعت است. سامسونگ این هدفون را با عمر ترکیبی 30 ساعت هدفون و کیف شارژ معرفی کرد که دور از ذهن نیست. اما به دور از شارژ هیبریدی، این هدفون می تواند تا 3.5 ساعت مکالمه و 6 ساعت موسیقی با ANC و 9 ساعت موسیقی بدون ANC ارائه دهد. کیس شارژ با کابل USB-C شارژ می شود اما لازم به ذکر است که بدنه کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. اگرچه سامسونگ با راه حل های ساختاری مختلف سعی کرد قیمت Galaxy Buds FE را نسبت به سایر جوانه های فعلی پایین تر نگه دارد، اما این هدفون حتی برای کاربرانی که به دنبال یک محصول همه کاره هستند به گزینه ای معقول تبدیل شده است. صدا خوب است، باس عمیق است و ANC در واقع عالی کار می کند. طراحی به گونه ای است که نگران افتادن یا لمس ناخواسته آن نباشید و احساس ثبات تمام وجود شما را فرا می گیرد. شاید تنها تفاوت بزرگ این مدل با پرچمداران موجود در بازار عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم باشد که به گفته نگارنده چندان مهم نیست. با این حال، ما باید از سامسونگ برای راه اندازی Galaxy Buds FE تشکر کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds FE" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds FE"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه