نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس Beats Studio Pro

هدفون حذف نویز Beats Studio Pro بهترین همراه شما در زمینه موسیقی خواهد بود. Beats در طراحی و ساخت این هدفون، تمام نیازهای محصول پرچمدار شما را در نظر گرفته است. درایورهای 40 میلی متری باکیفیت، قابلیت حذف نویز پیشرفته، باتری قدرتمند و سازگاری کامل با سیستم عامل های اندروید و IOS از ویژگی های مهم این هدفون است. برای بررسی کامل هدفون Beats Studio Pro با اسپیکر تهران همراه باشید.

با یک نگاه

  • طراحی منحصر به فرد، زیبا و چشم نواز در میان هدفون های Beats
  • طراحی بسیار سبک با وزن تنها 260 گرم
  • استفاده از فوم های انعطاف پذیر و مرغوب در فنجان ها
  • دارای اتصال بلوتوث کلاس 1 و رابط AUX 3.5 میلی متری است
  • صدای با کیفیت بالا با درایورهای 40 میلی متری
  • پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال
  • دارای قابلیت حالت شفافیت برای تشخیص صدای محیط است
  • دارای صدای فراگیر سفارشی است
  • دارای باتری قدرتمند 40 ساعته
  • قابلیت شارژ سریع (4 ساعت استفاده با 10 دقیقه شارژ)
  • دارای مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC)
  • پشتیبانی من را برای دستگاه های IOS و Android پیدا کنید

طراحی زیبا و چشم نواز

هدفون زیبای Beats Studio Pro حاصل همکاری شرکت Beats با ساموئل راسیک طراح مشهور انگلیسی است. این هدفون ترکیبی عالی از فرهنگ طراحی و مهندسی است. استفاده از بهترین نوع پلاستیک فشرده و فلز در طراحی این محصول، وزن تنها 260 گرم، طول 17.8 سانتی متر و استفاده از فوم های منعطف و مرغوب در فنجان های آن، راحتی کامل را در طولانی مدت ایجاد می کند. استفاده مدت

کیفیت صدای بی نظیر

چگونه درست کنیم هدفون Beats Studio Pro، کاملاً بازطراحی شده است تا قوی‌ترین و دقیق‌ترین هدفون داخلی باشد که Beats تا به حال منتشر کرده است. درایورهای 40 میلی‌متری با دیافراگم دوگانه و 25 درصد آهن‌رباهای قوی‌تر صدایی شفاف و باکیفیت ارائه می‌کنند که 80 درصد عملکرد بهتری نسبت به Beats Studio 3 دارد. همچنین، این هدفون دارای میکروفون‌های حذف نویز محیطی برای ارائه بهترین کیفیت تماس است.

فناوری کاهش نویز فعال و حالت شفافیت

تابع عملکرد کاهش نویز در هدفون Beats Studio Pro پیشرفته؛ میکروفون های پیشرفته حذف نویز با فناوری جدید برای حذف صداهای اضافی محیطی فضای کاملاً آرامی را برای لذت بردن از موسیقی به شما می دهد. همچنین از طریق ویژگی حالت شفافیت هنگام استفاده از هدفون می توانید از محیط اطراف خود آگاه باشید. از کنترلرهای فنجانی چند منظوره، می توانید این عملکردها، پخش موسیقی و مکالمه را نیز کنترل کنید.

ویژگی ها و قابلیت ها

هدفون Beats Studio Pro دارای صدای فراگیر سفارشی است که صدایی فراگیر را ارائه می‌کند که می‌توانید هر کجا با خود ببرید. از طریق این ویژگی می توانید صدایی شبیه سینما را از محتوای مورد علاقه خود دریافت کنید. مانند احاطه شدن همزمان توسط 64 بلندگو. هدفون Beats Studio Pro همچنین دارای یک مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی (DAC) است که صدای بدون تلفات را از طریق USB-C ارائه می‌کند. این هدفون همچنین دارای ویژگی Find My است تا بتوانید از طریق دستگاه های اپل و گوشی های اندرویدی به موقعیت مکانی آن ها دسترسی داشته باشید.

باتری قدرتمند

هدفون Beats Studio Pro دارای باتری لیتیوم یونی است. Studio Pro به شما تا 40 ساعت عمر باتری می دهد. می توانید بدون نگرانی از تمام شدن باتری به موسیقی و پادکست های مورد علاقه خود گوش دهید. اگر می خواهید هدفون خود را سریع شارژ کنید، شرکت Beats تا 4 ساعت استفاده را تنها با 10 دقیقه شارژ به شما پیشنهاد می دهد.

اتصال پایدار بدون افت کیفیت

Beats Studio Pro چندین راه برای اتصال به دستگاه های شما ارائه می دهد. بلوتوث کلاس 1 برای پوشش دامنه وسیع‌تر و کمترین تأخیر در دریافت صدا، ورودی رابط AUX 3.5 میلی‌متری برای اتصال سیمی به منابع صوتی، رابط USB-C برای انتقال صدای بدون تلفات با سه پروفایل صدای داخلی مجزا، اتصال پایدار با دستگاه‌های صوتی شما تضمین می کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس Beats Studio Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدفون بی سیم بیتس Beats Studio Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه