دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران
نارنجی:

سرهنگ حسین باباپور در این خصوص گفت: ماموران واحد چهارم پلیس مواد مخدر تهران بزرگ در چارچوب مبارزه قاطع با سوداگران و سوداگران مرگ و درگیری با عوامل و عوامل اصلی تهیه و توزیع. از مواد مخدر و روان گردان ها در جریان فعالیت یک فروشنده حرفه ای و مجرب مواد مخدر در زمینه تهیه و توزیع مواد روانگردان قرار گرفتند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد این متهم یکی از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر در تهران است که بارها به همین دلیل از یکی از استان های شمال کردستان دستگیر و روانه زندان شده است. کشور، در مناطق شرقی تهران نیز اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات مجرمانه متهم توسط نیروهای پلیس در حال پیگیری است، گفت: در نهایت مخفیگاه این فرد شناسایی و هماهنگی های لازم با مقام قضایی در این رابطه برای دستگیری این فرد حکم صادر شد.

باباپور به عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگیری این فرد اشاره کرد و گفت: ماموران پس از ورود به مخفیگاه این فرد، این فروشنده مواد مخدر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه وی 2 کیلوگرم مواد روانگردان که به طرز ماهرانه ای در نقاط مختلف جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا اعزام شد. همچنین تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده و سایر افراد مرتبط در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه