۶.۶ تن شمش طلا به ارزش ۲۹ هزار میلیارد تومان در مرکز مبادله ایران معامله شد

ظرف 6 ماه؛

۶.۶ تن شمش طلا به ارزش ۲۹ هزار میلیارد تومان در مرکز مبادله ایران معامله شد

طی فعالیت شش ماهه تالار معاملات طلا و جواهر مرکز مبادلات ایران و برگزاری 37 مزایده انفرادی از 6 دی ماه 1402 تاکنون، 6625 کیلو زیورآلات طلا به قیمت تقریبی 29000 میلیارد تومان خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری نارنجی از بانک مرکزی، صادرکنندگانی که امکان انحلال تعهد پولی با سکه طلا را دارند، مهم ترین عرضه کنندگان بطری طلا در مرکز مبادلات ایران هستند. همچنین تولیدکنندگان داخلی طلا و سایر صادرکنندگان زیورآلات طلا که مشمول تعهد صادرات نیستند، امکان ارائه بطری در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران را دارند.

بر اساس دستورالعمل حراج خصوصی انگشتر طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، «تولیدکنندگان و تولیدکنندگان فعال مصنوعات طلا با جواز بازرگانی مجاز و معتبر»، «خرده فروشان زنجیره طلا با مجوز تجارت مجاز و معتبر»، «مجاز دلالان طلای مذاب، «تسویه قانون اساسی و معتبر» و «بانک عامل با تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» می توانند برای خرید سکه طلا از مرکز مبادلات ایران اقدام کنند.

با آغاز به کار تالار حراج طلا در مرکز مبادلات طلای ایران، حجم قابل توجهی از زیورآلات طلا توسط بخش خصوصی صادر شده و نیازهای مهم تولیدکنندگان فرآورده های طلا از این طریق پاسخ داده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۶.۶ تن شمش طلا به ارزش ۲۹ هزار میلیارد تومان در مرکز مبادله ایران معامله شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۶.۶ تن شمش طلا به ارزش ۲۹ هزار میلیارد تومان در مرکز مبادله ایران معامله شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه