تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی ، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه دوشنبه در مراسم امضای قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان در حوزه فیبر نوری اظهار داشت: نهضت امام راحل الگویی برای همه مسئولان است. و مبارزان و فرمودند: امام با ایمان خود به عنوان قوی ترین ابزار انقلابی، سرانجام با اراده خود نظام توحیدی را بنا کرد که به خواست خدا بود.

وی تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم از امدادهای الهی و غیبی غافل نشوند چرا که سنت امداد الهی نصیب کسانی می شود که خالصانه در راه حق تلاش کنند.

امام جمعه کاشان گفت: به مسئولان و مدیران توصیه می کنیم موضوعات مختلف طرح فیبر نوری را برای مردم تشریح کنند چرا که در صورت آگاهی شهروندان با آنها همکاری و صبر بیشتری خواهند داشت.

هوش یکی از نیازهای اساسی توسعه است

حمیدرضا محمدی چاپ وی همچنین در امضای قرارداد بزرگترین پروژه زیرزمینی کاشان اظهار داشت: یکی از نیازهای توسعه هوشمندسازی است که علاوه بر نیاز اولیه به توسعه، به مطالبه شهروندان تبدیل شده است.

وی بر اهمیت زیرساخت های ارتباطی مانند فیبر نوری تاکید کرد و گفت: اهمیت فیبر نوری در حوزه های اقتصادی، تخصصی، علمی، اجتماعی و امنیتی قابل کتمان نیست.

وی به نمایندگی از فرماندار ویژه کاشان به اجرای این طرح در کاشان اشاره و اعلام کرد: حضور یک شرکت معتبر برای اجرای این پروژه اهمیت آن را نشان می دهد.

وی همچنین گفت: با اجرای این طرح می توان علاوه بر افزایش سرعت تبادل اطلاعات در زمینه ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و توسعه فعالیت های علمی و دانشگاهی گام های بلندی برداشت.

بر اساس این گزارش، طرح فیبر نوری منازل و مشاغل به عنوان یکی از وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث شبکه ملی ارتباطات اجرا می شود و وزارت ارتباطات باید 20 میلیون فیبر بسازد. اپتیک کل کشور را پوشش می دهد و در همین راستا قرارداد اجرای فیبر نوری بین شهرداری کاشان و شرکت های وب (مدیر پروژه) منعقد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه