واکنش تازه به پست جنجالی در فضای مجازی؛ دلم برای استقلال می‌سوزد

واکنش تازه به پست جنجالی در فضای مجازی؛ دلم برای استقلال می‌سوزد
نارنجی:

سیروس پورموسویی در خصوص اخطار صفحه اینستاگرام خود مبنی بر طوفان برای باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد: بسیاری از دوستان از من خواستند تا الان سکوت کنم اما حقیقت این است که دلم برای باشگاه استقلال خوزستان می سوزد. این تیم من تنها مربی ای نبودم که بعد از پایان قراردادم کار کردم و زندگی ام را ادامه دادم. من 14-15 سال در باشگاه استقلال خوزستان کار کرده ام و دلم برای تیم استان و شهرم می سوزد اما اکنون در این باشگاه تصمیماتی برای شکست آن باشگاه گرفته می شود. من به چند نکته اشاره می کنم و نظرات کلی می دهم و در مورد بقیه بعدا صحبت می کنم.

وی همچنین گفت: با 65 هزار یورو هافبک خارجی استقلال خوزستان ساویو قرارداد بستیم و حالا گفته می شود با آن بازیکن 700 هزار یورو قرارداد دو فصلی بسته است. از طرفی گفته می شود با یک مربی خارجی دیگر هم توافق شده اما آنها هم به این مربی پیشنهاد داده اند! و زمانی که قصد داشتند برای مذاکره با مربی دیگری به ترکیه بروند، متوجه شدند که این مربی پیشنهاد باشگاه را پذیرفته و به ایران می رود و باید با همین مربی از مونته نگرو قرارداد ببندند.

سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان گفت: با این مربی خارجی به مدت 2 فصل به مبلغ 650 هزار یورو قرارداد بسته اند. وقتی یک مربی خارجی گران قیمت می آوری باید یک بازیکن درجه یک و گران قیمت برایش بخری اما باشگاه استقلال خوزستان آنقدر توان مالی ندارد! مگر اینکه این بار گنجی پیدا کنند. باشگاه استقلال خوزستان از فصل گذشته تاکنون نزدیک به 30 میلیارد تومان به کادر فنی، بازیکنان و آژانس ها بدهکار است. من شخصا 40 درصد از مبلغ قراردادم را به باشگاه بدهکارم.

پورموسویی همچنین گفت: کل بودجه فصل گذشته باشگاه 87 میلیارد تومان بود و حالا با جذب این سرمربی خارجی و قرارداد ساویو هافبک خارجی این تیم از سقف بودجه فصل گذشته گذشته است! اینها مسائلی بود که به من هشدار داد که طوفان در راه است. باور کنید استقلال خوزستان چنین امکانات مالی ندارد. سرپرست باشگاه فقط روی پول رضایت نامه جواد آقایی پور حساب می کند. اول می گفت با فروش اخی پور هزینه پیدا کردن مربی خارجی را می دهم و حالا می گوید با پول این قرارداد 5 جواد اخی پور را هم می آورم! سوال من این است که آیا مدیرعامل بازیکنان را ایجاد می کند؟ آقاي پور را به فوتبال ايران معرفي كرد؟ وقتی آقای پور را آوردم در باشگاه استقلال خوزستان بود؟

تاکید کرد: اخیپور بازیکن با استعدادی بود که به او میدان دادم و به بچه های تیم پول دادم تا اینکه مطمئن شد مدیرعامل باشگاه بازیکنان؟

بعد این آقای مدیرعامل یک مربی خارجی آورد که برود برایش بازیکن بخرد؟! مربی خارجی دلسوزی مربیان ایرانی را ندارد و به دنبال بازیکنان ارزان قیمت و مستعدی مثل من نیست، بلکه می خواهد بازیکنان گران قیمت نتیجه بگیرند در حالی که باشگاه استقلال خوزستان چنین پولی ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش تازه به پست جنجالی در فضای مجازی؛ دلم برای استقلال می‌سوزد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش تازه به پست جنجالی در فضای مجازی؛ دلم برای استقلال می‌سوزد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه