نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از نجات 10 نفر از ساکنان یک ساختمان تجاری-مسکونی در منطقه یافت آباد تهران خبر داد و گفت: در این عملیات 3 آتش نشان مجروح شدند.

نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند

سیدجلال ملکی در گفت وگو با نارنجی وی گفت: ساعت 16:20 امروز در ساعت 16:20 حادثه آتش سوزی در یک ساختمان تجاری-مسکونی به سامانه 125 و سپس ایستگاه آتش نشانی چهار ایستگاه با نردبان هیدرولیک و یک دستگاه خودرو اعلام شد. وسایل تنفسی برداشتند و به محل اعزام کردند.

وی محل حادثه را یک ساختمان تجاری مسکونی 5 طبقه دانست که در پارکینگ طبقه اول آتش سوزی رخ داد و گفت: آتش نشانان پس از اولین تماس ظرف سه دقیقه در محل حاضر شدند. اقدامات برای اطفای حریق و نجات مردم آغاز شد گروهی از آتش نشانان اقدامات خود را برای اطفاء و اطفای حریق در طبقه اول ایستگاه آتش نشانی آغاز کردند و گروهی دیگر نیز با تشریح طبقات، اقدامات امداد و نجات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از آتش سوزی 5 دستگاه خودروی سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت و مقدار قابل توجهی تجهیزات امدادی و 3 دستگاه خودروی پراید، 2 دستگاه موتورسیکلت و تمامی اجناس باقیمانده در پارکینگ این ساختمان و دود زیاد خبر داد. ساختمان و طبقات فوقانی را پوشانده است.

ملکی همچنین گفت: در این راستا با وجود دود و افزایش دما، آتش نشانان به طبقه منفی اول رسیدند و توانستند آتش را مهار و سپس به طور کامل خاموش کنند. همزمان گروه دیگری به طبقات رفتند و با پمپ هیدرولیک و نردبان 10 نفر از ساکنان را نجات دادند.

وی همچنین گفت: در ادامه عملیات اطفای حریق سه آتش نشان مجروح و دود خاموش نشد که یکی از آنها به مرکز درمانی منتقل و دو نفر دیگر در محل مداوا شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود به کار خود پایان دادند. علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام می شود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه