برنامه‌ریزی برای تابستانی پرنشاط برای کودکان کار/ تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ کودکان کار

برنامه‌ریزی برای تابستانی پرنشاط برای کودکان کار/ تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ کودکان کار

رئیس سازمان خدمات و تعاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برنامه شهرداری برای تابستان روشن کودکان کار از تلاش این سازمان برای تحکیم خانواده کودکان کار خبر داد.

محمد نقیب در گفت وگو با نارنجی. از دور آخرین وضعیت موسسه کودکان کار و خیابان تهران با بیان اینکه یکی از حوزه های مهم سازمان خدمات رسانی و تعاون اجتماعی شهرداری تهران موضوع کودکان کار در شهر تهران است، گفت: در این موسسه انواع مختلفی وجود دارد. . برنامه هایی برای کودکان کار در زمینه آموزشی، تفریحی و … پیش بینی شده است و در برنامه های تا پایان تابستان برنامه های تفریحی زیادی برای این کودکان داریم تا تابستانی پرشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای شادی کودکان برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است. همانند بازدید از موزه های تهران، دره های ارم، پل طبیعی و …. کودک.

نقیب با اشاره به اینکه در این بین به خانواده این کودکان کمک و مشاوره می شود گفت: در این راستا کمک به تحکیم خانواده این کودکان در دستور کار قرار گرفته است. زیرا شاید یکی از مشکلاتی که باعث کار کودکان می شود کمبود درآمد کافی برای خانواده ها باشد و به همین دلیل قرار است اقداماتی برای تقویت خانواده 7000 کودک استفاده کننده از مراکز شهرداری تهران و بر همین اساس خانواده های آنها انجام شود. در مرکز قرار خواهد گرفت. مراکز «پویا شهر» قوی هستند.

وی همچنین گفت: شهرداری تهران 38 شهر پویا دارد که تا پایان تابستان تحت فشار هستند تا بتوانند خانواده کودکان کار را مستحکم و کارآمد کنند. به دلیل توانایی خانواده ها، بچه ها به ندرت سر کار می روند و در این راستا جلساتی با گروه های فنی و حرفه ای و دانشگاه ها برگزار شده تا کار برای خانواده انجام شود و بچه ها مجبور به کار نشوند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه‌ریزی برای تابستانی پرنشاط برای کودکان کار/ تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ کودکان کار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه‌ریزی برای تابستانی پرنشاط برای کودکان کار/ تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ کودکان کار"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه