روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی سرپایی ارایه می شود

روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی سرپایی ارایه می شود

نارنجی/لرستان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی خارجی ارایه می شود.

میرهاشم موسوی امروز چهارم خرداد در مراسم فاز دوم طرح توسعه بیمارستان کوتسار بروجرد گفت: روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی سرپایی و 17 هزار خدمات بیمارستانی ارایه می شود.

وی بیان کرد: 39 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در این دولت افتتاح شد و امروز چهلمین مرکز درمانی کشور در بروجرد افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین گفت: 300 پروژه درمانی در کل کشور تحت نظارت است که از این تعداد 130 پروژه بزرگ و بیمارستانی است.

موسوی همچنین به پروژه بیمارستان کوثر اشاره کرد و گفت: این پروژه از سال ها قبل آغاز شده و تمام تلاش ها بر این بوده که مساحت کل پروژه 13 هزار و 500 متر باشد و تخت ها از 32 تخت به 100 تخت افزایش یابد.

وی همچنین گفت: پلی کلینیک تخصصی نسبت به قبل 12 برابر شده است و با این طرح تمامی نیازهای تخصصی درمانی بیمه ها در این شهرستان تامین می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: از استاندار، نماینده مردم در شورای اسلامی و مسیولین دانشگاه علوم پزشکی تقاضا دارند برای تامین نیروهای متخصص لازم کمک کنند چرا که یکی از مهم ترین موارد مولفه ها برای تامین نیازهای لازم است نیاز به ابرقدرت های تخصصی

موسوی تصریح کرد: 3 پروژه در لرستان داریم که یکی از آنها توسط این دولت آغاز شد، درمانگاه تخصصی الشتر، پروژه دیگر توسعه بیمارستان نرگس دورود و پروژه دیگر بخش بیمارستان خورماتو است. کلینیکی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید 1000 میلیارد تومان هزینه درمان برای تکمیل این پروژه ها تامین شود.

وی یادآور شد: در دو سال گذشته 400 نیروی جدید به حوزه پزشکی استان اضافه شده است که با آزمون احراز شد و با تمام توان راهی را که شهید رییسی طی کرده بود ادامه خواهیم داد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی سرپایی ارایه می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزانه یک میلیون و 200 هزار خدمات درمانی سرپایی ارایه می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه