تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان/ دستگاه قضایی با شایعه سازان برخورد کند

تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان/ دستگاه قضایی با شایعه سازان برخورد کند

طی ساعات گذشته اخباری تحت عنوان نامه جمیله علم الهادی به شورای نگهبان برای انصراف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برخی شبکه های اجتماعی دست به دست شد و رصد خانواده رییس جمهور فقید نشان از آن دارد. چنین نامه ای وجود ندارد

به گزارش نارنجی، یک منبع آگاه در شورای طلا و جواهر نیز با تکذیب این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: چنین نامه ای به دست ما نرسیده و این خبر صحت ندارد.

دادستان کل کشور در اولین جلسه مرکز مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور تاکید کرد: دادستان ها باید از راه درست و صحیح برای رصد شایعات انتخاباتی و از طریق انعقاد انتخابات استفاده کنند. برای پیگیری واقعی و دقیق شایعات انتخابات، دادستان ها باید از امکانات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استفاده کنند. فضای مجازی و موازین قانونی باید رسیدگی به اقدام یا اقدامات را در دستور کار قرار دهد تا محیطی پاک برای رقابت اخلاقی برای همه داوطلبان فراهم شود و مردم بتوانند در محیطی کاملا امن و سالم به وظایف خود عمل کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان/ دستگاه قضایی با شایعه سازان برخورد کند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان/ دستگاه قضایی با شایعه سازان برخورد کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه