هشدار مهم اداره محیط زیست خوزستان

هشدار مهم اداره محیط زیست خوزستان

به گزارش نارنجی، داوود میرشکار درباره خطر آتش سوزی در دره هورالعظیم عراق با شروع فصل تابستان گفت: اکنون آبی که وارد دره هورالعظیم می شود مناسب است و در قسمت عراقی نیز آب وجود دارد. . و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب مشکلات کمتری در Let’s have this special وجود داشته باشد.
نارنجی در خبری نوشت: وی همچنین گفت: تاکنون کاری برای جلوگیری از آتش سوزی در منطقه حر عراق انجام نشده است و هم اکنون رایزنی برای اطفای حریق احتمالی در حال انجام است.

نارنجی نوشت: مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به احتمال آتش سوزی در قسمت عراقی دریاچه هورالعظیم به دلیل گرمای بیش از حد، سازمان حفاظت محیط زیست ایران این موضوع را پیگیری کرده و داریم. امیدوارم با هماهنگی وزارت امور خارجه عراق، مذاکرات را با وزارتخانه های خارجه آغاز کنم.
وی همچنین گفت: سال گذشته 90 درصد آتش سوزی های هورالعظیم در قسمت عراق بوده که قسمت کمی از آن به ایران نیز رسیده است.

47217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مهم اداره محیط زیست خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مهم اداره محیط زیست خوزستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه