دستگیری 30 نفر متهم به سرقت و 2 سارق جیب بر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

دستگیری 30 نفر متهم به سرقت و 2 سارق جیب بر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 30 مظنون سرقت و 2 سارق در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش نارنجی، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: به مناسبت مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی، امروز مرکز فرماندهی قرارگاه عملیات ویژه تشکیل و تیم های تخصصی، اطلاعاتی و عملیاتی قبل و حین برگزاری مراسم در این مرکز مستقر شدند. .

این میانجی به تعداد دستگیرشدگان اشاره کرد و گفت: ماموران آگاهی تا پایان مراسم توانستند 30 متهم سرقت و 2 سارق را دستگیر کنند.

رییس پلیس کلانشهر تهران بزرگ درباره اموال مکشوفه گفت: از سارقان 12 گوشی مسروقه کشف و پس از اقدامات لازم به منازل گمشده تحویل داده شد.

ولی پور همچنین گفت: پرونده سرقت برای سایر افرادی که در کمپ مورد سرقت قرار گرفته بودند باز شد.

وی از تلف شدن تعدادی کودک نیز در این حادثه خبر داد و گفت: 3 کودک مفقود شده توسط نیروهای اطلاعاتی به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 30 نفر متهم به سرقت و 2 سارق جیب بر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 30 نفر متهم به سرقت و 2 سارق جیب بر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه