دانشگاه ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

معتبر:

دانشگاه ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان روژاوا آذربایجان گفت: دانشگاه ها خط مقدم روشنگری و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند که با انتخاب اصلح در راه شهدای عزیز ادامه خواهد یافت. . آخرین رویداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری، محمدرضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز و شهدای خدمت در واحد ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: سالروز آزادسازی خورماتو ربهم یرزگون» و به تعبیر رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

محمدرضا ولیلو گفت: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رییسی و شهدای وی مرهون قدردانی و شناخت واقعی مردم از خادمان واقعی کشور بود.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها خط مقدم بصیرت افزایی و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند که با انتخاب اصلح در راه شهدای عزیز ادامه خواهد یافت. . آخرین رویداد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: شهید رییسی نمونه خدمت به مردم در جامعه بود و مستقیماً به مشکلات مردم گوش می داد و خدمت خالصانه و دلی برای خدمت به مردم داشت. یکی از مهمترین خصوصیات این شهید والامقام این بود.

ولیلو به وجود 87 شهید دانشجو در استان آذربایجان غربی و 15 شهید دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین راه ها برای از بین بردن نقشه های دشمن علیه جوانان و حفاظت از آینده کشور است. کشور در حال توسعه است و تقویت فرهنگ ایثار و شهدا، مجاهدت برای تبیین و توصیف دقیق حماسه های دفاع مقدس و هویت انقلاب اسلامی و دلاورمردی های شهدای بزرگوار.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از نقش وی در شکل گیری نظم نوین جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار نارنجی، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان و شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومی برگزار شد، خانواده های معزز شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومی برگزار شد. واحد ارومیه و همچنین در بین برگزیدگان جشنواره حیات قرآن که شرکت کنندگان تمامی دانشگاه های آذربایجان غربی در آن افتخار حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه