هوای تهران گرم تر می شود/ پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک

هوای تهران گرم تر می شود/ پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک

نارنجی:

بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (7 تا 9 خرداد) ابری و نیمه ابری و در برخی ساعات با افزایش ابر و وزش باد به ویژه در برخی نقاط پیش بینی می شود. در میانه جنوب و غرب استان وزش باد شدید گاهی گرد و غبار بسیار شدید و موقت و گاهی باران می بارد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام هشدار زرد نسبت به وزش باد شدید در تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط جوی احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و آسیب به سازه های موقتی مانند داربست و تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات در نقاط مرتفع وجود دارد. مانند برج ها و دکل ها خطر شکستن درختان و نهال های کهنسال در برخی نقاط به ویژه در دره ها و ارتفاعات، بارش گاهگاهی باران با احتمال بارش متوسط تا شدید در مناطق خیزش گرد و غبار و احتمال پراکندگی موقت گرد و غبار. از استان های همجوار و کاهش کیفیت هوا و دید دور از انتظار، احتیاط در ترافیک جاده ای، اطمینان از استحکام سازه های موقت و ضعیف مانند داربست، پرهیز از قرارگیری در مکان های مرتفع مانند برج ها و دکل ها، پرهیز از پرواز. هواپیماها و هواپیماهای سبک، رانندگی نکنید و در کنار درختان و ساختمان های ناتمام توقف کنید. تقویت پوشش گلخانه ها، دقت در عملیات عمرانی، تهیه امکانات مدیریتی و امدادی در بستر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها توصیه می شود. .

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه (10 و 11 خرداد) آسمان صاف و ابری پیش بینی می شود. دور از امید

از فردا تا جمعه (8 تا 11 خرداد) دمای هوا در استان افزایش می یابد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 34 درجه گرم ترین دمای 24 ساعت گذشته استان تهران اعلام شده است.

آسمان تهران فردا (18 خرداد) صاف و نیمه ابری، از بعد از ظهر دمای هوا به حداقل 20 درجه و حداکثر 31 درجه افزایش می یابد و روز چهارشنبه (9 خرداد) هوا ابری و گاهی ابری می شود. ابری خواهد بود. وزش باد با حداقل 21 درجه و حداکثر 21 تا 32 درجه افزایش می یابد.

به گزارش نارنجی، اخطار زرد به معنای وقوع پدیده جوی است که باعث اختلال در سفر و کارهای روزمره می شود. این هشدار برای اطلاع رسانی به مردم صادر می شود تا بتوانند برای رویارویی با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول آماده شوند. از سوی دیگر مسیولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای تهران گرم تر می شود/ پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای تهران گرم تر می شود/ پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه