حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس

حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری نارنجی، در دقایق پایانی این دیدار و پس از گل سوم استقلال خوزستان به پرسپولیس تهران، دو طرف بین هواداران درگیر شد و برخی از آنها شعارهایی علیه خود سر دادند. بازیکنان و برخی از آنها خود هم تیمی ها را تشویق می کردند که دلیلش این بود. درگیری هواداران پرسپولیس

نارنجی: وقتی گل سوم استقلال خوزستان به پرسپولیس به ثمر رسید، هواداران پرسپولیس بدترین الفاظ را علیه داور به کار بردند و با شلیک نیمه اول، هواداران پرسپولیس عینک خود را به سمت داور پرتاب کردند و با آنها بدرفتاری کردند

با خروج بازیکنان دو تیم از زمین، هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان تیم خود شعار دادند و آنها را بی انگیزه خواندند و به سمت بازیکنان استقلال خوزستان نیز بطری پرتاب کردند.

نیروهای پلیس هر چند تلاش کردند هواداران پرسپولیس را آرام کنند اما به جایی نرسیدند و به سمت پلیس بطری پرتاب کردند.

با وجود گذشت دقایق از پایان نیمه اول، هواداران پرسپولیس علیه اسمار و خط دفاعی پالشپوشان شعار سر دادند و به آنها توهین کردند.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله هواداران عصبانی به بازیکنان پرسپولیس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه