این پرسپولیسی در 26 سالگی تمام شد!

این پرسپولیسی در 26 سالگی تمام شد!

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ آدم همتی یکی از بازیکنانی است که در زمان هدایت برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوست و گاهی در ترکیب اصلی با لباس قرمز بازی می کرد.
در شرایطی که معمولا پیرسپولیس را به ستاره ملی پوش گران قیمتش می شناسند، همتی را بازیکنی معمولی یا بالاتر از استانداردهای معمولی این باشگاه بزرگ و پرطرفدار می دانستند و می شناختند.
او در خط هافبک بازی می کرد و در بیشتر بازی های تیمش روی نیمکت بود.
همتی از آن دسته بازیکنانی بود که نه تکنیک بالایی داشت و نه فوتبالیستی در حد برترین های پیرسپولیس بود، اما تاکتیکی بود و حتی اگر در زمین بازی نمی کرد، بار را به خوبی به دوش کشید. بازی در مواقعی -موقعیت حرفه ای مدافع حق و باطل.

شایان ذکر است که بازیکنی در این سطح در دربی مقابل استقلال و حتی فینال آسیا به میدان نرفت چرا که با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات، برونکو تعداد محدودی بازیکن در اختیار داشت که البته ، اتفاقات مهمی از باشگاهش به ارمغان آورد.
شایان ذکر است وی در 18 بازی که در تیم پرسپولیس انجام داد، گلی به یاد ماندنی و جالب را به سپیدرود رشت در تهران زد که گل مهمی بود و منجر به پیروزی تیمش در آن دیدار شد.
همتی بعد از پرسپولیس 10 بازی در پارس جم انجام داد اما پس از آن به سومگیت آذربایجان پیوست و 10 بازی انجام داد اما سه سال پیش در 26 سالگی فوتبال را کنار گذاشت و به همین دلیل او را خاص و مهم می دانند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این پرسپولیسی در 26 سالگی تمام شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این پرسپولیسی در 26 سالگی تمام شد!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه