دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان

دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان

نارنجی/اصفهان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 32 متخلف شکار و صیادی در چهار منطقه تحت مدیریت محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش نارنجی، الیریزه خلمی درباره اقدامات انجام شده در ماه های گذشته گفت: در دو ماهه نخست امسال 18 مورد تخلف زیست محیطی در چهار منطقه تحت مدیریت محیط زیست استان و 32 مورد تخلف شکار و صید رخ داده است. دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند

به گفته وی، در این مدت 8 مورد درگیری و تعقیب و گریز با شکارچیان رخ داده و 11 قبضه سلاح و ادوات شکار غیرمجاز و غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط شده است. استان اصفهان دارای چهار منطقه حفاظت شده است: کویر (در شهرهای نطنز و میمه)، قمصر و برزوک (در شهر کاشان)، کوهیاز (در شهرستان اردستان) و دالانکوه (در منطقه دومان و چادگان).

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان به شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران و شکار و زنده گیری پستانداران در مناطق حفاظت شده اشاره کرد و گفت: با تلاش محیط بانان و سایر دستگاه های همکار، پرونده تخلفات در حال تشکیل است. کشف کردن.

خلمی با اشاره به اینکه پرونده حقوقی خرید و فروش حلزون در شهرضا در حال طی شدن مراحل قانونی است، خاطرنشان کرد: چندین مورد شکار میش و بز و چندین مورد شکار زنده عقاب طلایی و شکار پرندگان سارگپه وجود دارد. در بین متخلفان شکار و امسال ظرف دو ماه کشف شد.

پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه گزی (در اصفهان-بهارستان) و قمیشلو (در شهر شاهین، شهرستان خمینی، نجف آباد و تیران و کارون)، معبد موته (واقع در شهرستان میمه) و معبد عباس آباد (در منطقه نایین) و خور وبیابانک)، ساختمان بین المللی گاوکسونی (در شهرستان ورزان) و 12 منطقه شکار ممنوع از جمله حنا، خارو، ستبله، کلاته و یخاب از دیگر منابع زیست محیطی و طبیعی استان اصفهان هستند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه