اتاق وضعیت جمعیت استان گلستان افتتاح شد

نارنجی/گلستان اتاق وضعیت گلستان ساعتی پیش با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و مدیر کل امور عمرانی استانداری گلستان افتتاح شد.

اتاق وضعیت جمعیت استان گلستان افتتاح شد

عصر روز یکشنبه 9 اردیبهشت مدیرکل محترم استانداری گلستان در مراسم افتتاحیه اتاق وضعیت جمعیت گلستان اعلام کرد: سیاست های کلی جمعیت در تاریخ 9 اردیبهشت 1392 توسط رهبر محترم انقلاب ابلاغ شد. و به نام جمعیت ملی ذکر شده است. این روز در تقویم کشور توسط مقامات مدنی کشور توصیه شده است.

حمیدرضا مطیعی با اشاره به اینکه ثبت آمار وقایع حیاتی که به صورت مستمر در طول زمان با توجه به داده های ثبتی اتفاق می افتد را از وظایف اساسی اداره عمران عنوان کرد و گفت: هدف از افتتاح اتاق وضعیت این است که بتوانیم ارایه کنیم. آمار و اطلاعات جمعیتی برای کل برنامه، مقامات، سیاستمداران و همه کسانی که به این آمار نیاز دارند تا اساس کار خود را متحول کنند.

وی اتاق وضعیت را محلی برای بحث و گفتگو پیرامون مسایل جمعیتی اعلام کرد و گفت: نخبگان، دانشمندان، معلمان، دانشجویان و صاحب نظران به این مرکز دعوت شده اند و در جلسات این مرکز به ارایه مباحث علمی و تخصصی می پردازند. راه حل پیدا شود افزایش جمعیت در کشور


مدیرکل داخلی شهرستان گلستان تصریح کرد: مشکل جامعه بیک یک موضوع چندوجهی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این دغدغه اساسی کشور برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم روز ملی جامعه را گرامی داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: هرکس کوچکترین قدمی را در راه جامعه و تربیت فرزندان بردارد. در شب من باش نماز» و این نشان دهنده اهمیت مسیله جمعیت در کشور است.

سیدعلی مهاجر همچنین گفت: بحث جمعیت یکی از مهمترین و اصلی ترین مسایل کشور است و قانون حمایت از خانواده ها و جوانان تصویب، ابلاغ و در دستور کار بزرگ ترها قرار گرفته است. مسیولان استانی

وی ارایه آمار و دانش سازمان جمعیت توسط معاونت عمران را گامی موثر در حوزه سیاست های جمعیتی ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی بدون آمار مانند شلیک تیر در تاریکی است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتاق وضعیت جمعیت استان گلستان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتاق وضعیت جمعیت استان گلستان افتتاح شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه