جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی

جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی

در رقابت اصلی جام فستیوال جهانی مادرید دو سابر ایرانی شکستند و در اولین رقابت خود حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، رقابت های جام جهانی فسا مادرید امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه با برگزاری دیدارهای مرحله ابتدایی آغاز شد. محمد درهی و فرزاد بهراسباران در اولین روز این رقابت ها پس از دیدارهای مرحله مقدماتی از راهیابی به قرعه کشی اصلی جام جهانی 64 نفره مادرید بازماندند اما محمد فتوحی برای پیگیری مسابقات خود در این مرحله از این جدول صعود کرد. . علی پاکدامن. دیدارهای این جدول امروز شنبه برگزار شد.

الی پاکدامن در جدول 64 نفره جام جهانی مادرید با نتیجه 15 و 14 مغلوب “آندری یاگودکا” شد و نتوانست به جدول 32 نفره برود.

در ادامه رقابت های جدول 64 نفره جام جهانی مادرید، محمد فتوحی به مصاف “ماکسیم پیانفتی” از فرانسه رفت. وی در این دیدار با نتیجه 15 و 5 شکست خورد و از صعود بازماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه