قمری: دوچرخه سواری را به ورطه تعطیلی کشانده اند/ وزارت ورزش سوال کند اسپانسر هایی که آقایان قرار بود بیاورند چه شد؟

در گفتگو با نارنجی

قمری: دوچرخه سواری را به ورطه تعطیلی کشانده اند/ وزارت ورزش سوال کند اسپانسر هایی که آقایان قرار بود بیاورند چه شد؟

رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خداوند آن افرادی را که به خاطر منافع شخصی و گروهی خود فدراسیون دوچرخه سواری را تا مرز تعطیلی پیش بردند، ببخشد.

خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، درباره اینکه رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری مدعی شده است که معتقدم امسال سال خوبی از نظر کسب مدال نخواهد بود. گفت: از شرایط تحویل دوچرخه به آقایان ناراحت هستم و در صحبت های خود می گویند قبلاً مشکلاتی وجود داشته است. من هیچ علاقه ای به نتایج نهایی مسابقات کوهستانی ندارم. کسی میتونه بگه تکلیف مسابقات لیگ دوومیدانی، جاده ای، کوهستانی، قهرمانی کشور و استعدادیاب ها چی شد؟ به گفته محمود وفایی مدیر تیم های ملی در سال 170 روز مسابقات در رده ها و زمان های مختلف داشتیم. یافتن مهارت هایی که در خواب شناخته شده نیستند. استعدادیابی با برگزاری مسابقات انجام می شود.

مدتی بود که چراغ مسابقات دوچرخه سواری خاموش نمی شد

وی در ادامه سخنان خود گفت: بو برای اولین بار در قسمت بانوان در قطعه جاده سمیه یگاندی مدال گرفت. فرانک پرتوآزر در حالی به بازی های آسیایی هانگژو رفت که قصد اعزام او را نداشتند و پرتوآذر توانست مجوز سفر به این رقابت ها را با حضور کمیته ملی المپیک برای کسب مدال برنز در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کسب کند. . جالب است که آقایان پشت مدال پرتوآذر پنهان شدند و گفتند دوچرخه سواری سازماندهی شده است اما اینطور نیست. مدتی چراغ مسابقات دوچرخه سواری روشن نشد و مسابقه به مسابقه مسابقه دادیم. اردو بدون وقفه ادامه یافت. دوپینگ سازمان یافته در دوچرخه سواری بود. دلیل تغییر نام خانوادگی رسول هاشم کندی به اسدی چه بود؟ بهتر است در این مورد شفاف باشیم.

شورای انتخابات تقلب شد

رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری افزود: اینکه کمیته ملی المپیک فقط برای اعزام عمل می کند و نظارتی که باید ندارد، برای من دردناک است. ما باشگاه های دوچرخه سواری بسیار خوبی داریم اما برخی از ورزشکاران ما با هزینه شخصی به مسابقات می روند. زمانی که در مسابقات معتبر شرکت می کردیم و به جایی رسیدیم که الان بهترین مدال ها را می گیریم. با یک سری کلمات بازی می کنند و از حقیقت پنهان می شوند. این مسیولیت بر عهده آن دسته از افرادی گذاشته شده است که در دوران ریاستم من را از فدراسیون دوچرخه سواری اخراج کردند، زیرا آنها بی تاثیر بودند. آنها مسابقات سالانه رسمی برگزار نمی کنند و ادعا می کنند استعدادیاب هستند. رییس فدراسیون وقتی می خواست اسپانسر بیاورد چه کرد؟ این حامیان کجا هستند؟ شورای انتخابات تقلب شد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از رییس فدراسیون بپرسند تکلیف اسپانسرهایی که می خواست بیاورد چه شد؟ از شهروندان دوچرخه سوار نباید انتظار مدال آوری داشت چرا که برنامه ریزی اصولی وجود ندارد.

ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری به ویرانه تبدیل شده است

وی یادآور شد: فرانک پرتوآذر که مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو را کسب کرده بود به دلیل خرابی دوچرخه مدال نقره را از دست داد. جلسات سالیانه فدراسیون چیست که می تواند عملکرد هییت های استانی فدراسیون را ارزیابی کند؟ ساختمان فدراسیون در خیابان ورزنده بود و به خاطر بچه های فدراسیون پیشکسوتان ما با تصویب وزارت ورزش به ویرانه تبدیل شد. خدا رحمت کند کسانی را که فدراسیون دوچرخه سواری را به خاطر منافع شخصی و گروهی خود به بیابان آوردند. به راحتی می توان گفت: سال مدال خوبی نخواهیم داشت. در دو سال اخیر که هاشم کندی یا اسدی رییس و رییس فدراسیون دوچرخه سواری بوده چه کار مفیدی برای این ورزش انجام داده است؟ ابتدای سال با ناامیدی از مدال می گویند سال آینده چه می شود؟

ما تمام کرسی های آسیایی خود را از دست دادیم

قموری تصریح کرد: دوچرخه سواری ورزشی است که باید مستمر باشد و چرخه آن بچرخد. اگر امسال متوقف شود، برای سال آینده کاری از بهشت انجام نمی شود. اگر تیم ملی داریم مربوط به گذشته است و در این دو سال هیچ استعدادی پیدا نشده است. آیا در دانهیل، کراس کانتری و ماونتین تریل مدال نگرفتیم؟ در رشته دو و میدانی هم مدال گرفتیم. دلیل آن مدال ها مسابقاتی بود که متوالی برگزار کردیم و تیم ملی در چرخه مسابقات بود. ما چهار کرسی در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا داشتیم. رییس کمیته راه، رییس دربار، عضو هییت مدیره و دبیر راه و دربار آسیا از ایران بودند. همه جاهایمان را از دست دادیم. دعوت از افسران دوپینگ برای بررسی تیم ملی چه شد؟ روزمرگی در هییت های استانی به حدی رسیده که رییس فعلی فدراسیون می گوید دوچرخه سواری که قبلاً سهمیه المپیک را کسب کرده، سال خوبی را از نظر کسب مدال نمی گذراند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قمری: دوچرخه سواری را به ورطه تعطیلی کشانده اند/ وزارت ورزش سوال کند اسپانسر هایی که آقایان قرار بود بیاورند چه شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قمری: دوچرخه سواری را به ورطه تعطیلی کشانده اند/ وزارت ورزش سوال کند اسپانسر هایی که آقایان قرار بود بیاورند چه شد؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه