توصیه ای برای کاهش علایم حساسیت فصلی

توصیه ای برای کاهش علایم حساسیت فصلی

نارنجی:

افراد مبتلا به آلرژی فصلی در فصل بهار به دلیل افزایش گرده و هاگ حشرات در هوا با انواع ناراحتی ها از جمله خارش پوست دست و پنجه نرم می کنند.

متخصصان بهداشت به کمک این افراد آمده اند تا با ارایه توصیه های عملی برای تغییر الگوی لباس پوشیدن، از مشکلات این مشکل بکاهند.

یکی از اولین کارهایی که می توان انجام داد این است که هنگام رسیدن به خانه لباس های خود را عوض کنید تا گرده های موجود در هوا که به الیاف لباس چسبیده اند را با خود به سالن و اتاق خواب حمل نکنید.

قدم زدن در زیر درختان گلدار یا در نسیم بهاری می تواند باعث گرد و غبار شدن موها شود. بنابراین، پوشاندن سر با کلاه یا هدبند به شما کمک می کند تا از حمل این گرده ها روی بالش خودداری کنید. همچنین، دوش گرفتن می تواند به خلاص شدن از شر گرده های آلرژیک کمک کند.

اگر لباس هایتان را بیرون پهن می کنید، توصیه می شود این کار را در ابتدای روز یا عصر انجام ندهید، زیرا در این زمان میزان گرده موجود در هوا بیشترین مقدار را دارد.

به گزارش ایندیپندنت، لباس یکی از عوامل اصلی ورود گرد و غبار آلرژی زا به فضاهای بسته مانند خانه، محل کار یا فضاهای عمومی است. البته شستشو با آب و مواد شوینده بیشتر گرد و غبار را از روی پارچه پاک می کند، اما اگر شرایط شستشو هر روز فراهم نیست، لباس های بیرونی باید در مکانی محافظت شده (مانند کمد دیواری جداگانه) نگهداری شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه ای برای کاهش علایم حساسیت فصلی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه ای برای کاهش علایم حساسیت فصلی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه