ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها

ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین، فریبا گودرزی کارشناس سازمان علوم زمین درباره پیش بینی هوای روز جمعه گفت: روز شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان و کرماشان بارش باران خواهد بود.

به گزارش نارنجی، کارشناس سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: روز یکشنبه گسترش بارش در غرب و جنوب غرب، سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز خواهد بود.

رفیعی در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش ها را در همین مناطق افزایش داد و گفت: وسعت بارندگی ها در روز دوشنبه کوه های زاگرس میانی و سواحل دریای خزر و بخشی از شمال شرق و جنوب را در بر می گیرد. کشور در روز سه شنبه

وی گفت: احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی به وضعیت جوی امروز تهران اشاره کرد و گفت: بیشینه دمای امروز 25 درجه بالای صفر است و از یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بارندگی خواهیم داشت.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه