نزاع بر سر متلک 3 شرور به دختر جوان

نزاع بر سر متلک 3 شرور به دختر جوان

به گزارش نارنجی، سرهنگ سعید راستی همزمان با بازسازی صحنه سرقت و اغتشاشات صبح امروز در شهر نازی آباد با حضور دادستان و متهم؛ در ادامه این گزارش آمده است: وی گفت: بامداد آخرین روز فروردین ماه امسال دو دختر جوان به همراه برادرشان در خیابان مداین نازیباز در حال قدم زدن بودند که عده ای بدخواه با تمسخر آن دختران را به دردسر انداختند.

نارنجی در خبر خود نوشت: پسر 12 ساله ای که در کنار خواهرانش بود به این تهدیدات پاسخ داد و از خواهرانش دفاع کرد. در ادامه این حادثه، این وحشی ها با چاقو به این خواهران و برادران حمله کردند، همزمان عده ای از اهالی منطقه با دیدن این صحنه به درگیری آنها با کودک 12 ساله اعتراض کردند.

ریشی با بیان اینکه این جوانان و خواهرانشان از محل خود فرار کردند، گفت: این تظاهرات باعث درگیری بین این افراد و آن وحشی ها می شود.

وی همچنین گفت: این وحشی ها با چاقو به این دو نفر حمله کردند و خسارت زیادی به آنها وارد کردند.

معاون عملیات سازمان پلیس آگاهی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از این قربانیان همچنان در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از 10 روز از بیمارستان خارج شد.

راستی گفت: یکی از این افراد کلاهبردار است و در پرونده وی درگیری و درگیری وجود داشت. دو نفر دیگر سابقه نداشتند اما نداشتن سابقه به معنای عدم برخورد پلیس با آنها نیست. سرانجام این سه نفر توسط ماموران دستگیر و امروز برای بازسازی صحنه جنایت به محل جنایت بازگشتند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نزاع بر سر متلک 3 شرور به دختر جوان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نزاع بر سر متلک 3 شرور به دختر جوان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه