افتتاح فاز اول پایانه شرق جدید در خرداد ماه/ پایانه قدیم جمع آوری می شود

افتتاح فاز اول پایانه شرق جدید در خرداد ماه/ پایانه قدیم جمع آوری می شود

در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه ها، اداره کل راهداری استان تهران و نمایندگان شرکت های مسافربری پایانه شرق، طرفین در مورد زمان انتقال کامل پایانه شرق به توافق رسیدند. تا ترمینال جدید

به گزارش نارنجی، این نشست با حضور «الیمردانی» مدیرعامل سازمان پایانه ها، «خزری» مدیر کل راهداری استان تهران، معاون و مدیران ارشد دو سازمان، نمایندگان شرکت های مسافربری، مدیر و پیمانکار شرق نو برگزار شد. اداره کل راهداری استان تهران تاکید کرد: تمامی شرکت های مسافربری پایانه جدید شرق تا مهرماه در پایانه جدید مستقر شوند. ترمینال جدید آسایش سفر را برای تمامی مسافرانی که از این ترمینال حرکت می کنند، فراهم کرده است. امید است با تکمیل فاز اول پایانه در خرداد ماه تمامی شرکت های مسافربری به این ترمینال منتقل شوند. تا اکتبر به طور کامل مونتاژ می شود.

در این جلسه علی مردانی مدیرعامل سازمان نیز به امکانات ترمینال جدید شرق اشاره کرد و گفت: در ترمینال جدید شرق تلاش شده تا با امکاناتی مانند خوابگاه، ورود مسافران تسریع شود. برای رانندگان برای مردان و زنان، یک ایستگاه مترو در زیر طبقه ترمینال، غرفه های خدمات، اتاق مادر و کودک، دروازه های مسافربری مانند فرودگاه، ترمینال هوشمند و طبیعی و غیره. به مسافران

به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل بار و پایانه های مسافری استان تهران، در پایان این مراسم بهره بردار پایانه اعلام کرد که در آینده نزدیک خط 2 مترو به منظور تکمیل ترمینال 2 به پایانه خواهد رفت. خط مترو برای ترمینال جدید شرق تکمیل می شود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح فاز اول پایانه شرق جدید در خرداد ماه/ پایانه قدیم جمع آوری می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح فاز اول پایانه شرق جدید در خرداد ماه/ پایانه قدیم جمع آوری می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه