کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری

کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری

رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرج از کشف 20 فقره قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش نارنجی، سردار حسین رحیمی درباره اقدامات پلیس امسال گفت: در فروردین ماه امسال 8505 پرونده در حوزه های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته 4 درصد رشد داشته است.

وی همچنین گفت: امسال در رسیدگی و رسیدگی به پرونده های کلان و سازمان یافته مالی 77 درصد رشد داشته ایم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فراسی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در فروردین ماه امسال موفق به انجام 52 مرحله عملیات با هدف مقابله با قاچاق کالا و پول و جرایم سازمان یافته اقتصادی در کشور شد.

رحیمی به تشکیل 925 پرونده برای مجرمان و مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در مجموع 945 متهم اقتصادی از این پرونده ها دستگیر شدند. همچنین 632 خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف شد.

وی همچنین گفت: از مجموع آن عملیات 20 تن کالای قاچاق کشف و ضبط شد که به گفته دانشمندان نسبت به سال گذشته 523 درصد افزایش داشته است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 20 همت کالای قاچاق و دستگیری 945 متهم اقتصادی در سال جاری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه